کدام کشورها از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی می کنند

امتیاز دهید post

یکی از قابلیت هایی که آیفون های 2018 برای اولین بار به آن مجهز شدند پشتیبانی از 2 سیم کارت بود. با این که ممکن است این موضوع خبر خوبی باشد اما تنها برخی از کشورها از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

کاربران آیفون های جدید که در چین زندگی می کنند می توانند نسخه هایی از این گوشی را خریداری کنند که قابلیت نصب دو سیم کارت فیزیکی دارند. اما در کشورهای دیگر تنها آیفون هایی با پشتیبانی از eSIM عرضه خواهند شد.

eSIM که هنوز توسط اپراتورهای محدودی پشتیبانی می شود فناوری است که نیازی به استفاده از سیم کارت های معمول ندارد. به عبارتی گوشی های مجهز به آن دارای چیپی داخلی هستند که کار همان سیم کارت را می کند. مزیت eSIM این است که فضای کمتری را در گوشی اشغال می کند و در عین حال اپراتورها می توانند اطلاعات روی آن را بازنویسی کنند.

اما این آیفون های دو سیم کارت به یک درگاه سیم کارت فیزیکی مجهز هستند و در کنار آن از eSIM برای سیم کارت دوم پشتیبانی می کنند. 10 کشوری که از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی می کنند اتریش، کانادا، کرواسی، جمهوری چک، آلمان، مجارستان، هند، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده هستند. البته اشاره شده که اپراتور اسپرینت و برخی اپراتورهای کوچکتر در آمریکا پشتیبانی از eSIM را ارائه نمی دهند.

اپل پیش از این هم از سیم کارت های الکترونیکی در دستگاه های خود بهره برده بود. اپل واچ سری 3 به این فناوری مجهز شده بود و از مدت ها پیش شایعاتی در مورد پشتیبانی آیفون ها از دو سیم کارت مطرح شده بود.

انتظار می رود در آینده اپراتورهایی که از eSIM پشتیبانی می کنند افزایش یابند. سیم کارت های الکترونیکی می توانند فرایند انتقال کاربران بین اپراتورهای مختلف را راحت تر از پیش کنند.

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید

The post کدام کشورها از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی می کنند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط