پشتیبانی از اپلیکیشن آفلاین جیمیل متوقف می‌شود

امتیاز دهید post

گوگل چند روز پیش اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از سرویس اینباکس را متوقف می‌کند. اما با فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، امروز مشخص شده که تا چند ماه آینده باید با یکی دیگر از سرویس‌های دیگر گوگل هم خداحافظی کنیم.

اهالی مانتین ویو قصد دارند که در تاریخ سوم دسامبر (برابر با ۱۲ آذر امسال) پشتیبانی از اپلیکیشن آفلاین جیمیل را به طور کامل متوقف نمایند. البته با این قطع پشتیبانی، خصوصیتی مشابه در طراحی جدید جیمیل جایگزین نیاز کاربران برای دسترسی آفلاین به جیمیل خواهد شد.

در جیمیل جدید می‌توان با فعال کردن حالت آفلاین، به تمام ایمیل‌های دریافت شده طی ۹۰ روز اخیر به طور تمام و کمال دسترسی پیدا کرد. بنابراین زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم امکان باز کردن تمام ایمیل‌ها (و حتی نوشتن و ارسال ایمیل) را نیز دارید.

برای دسترسی به حالت آفلاین جیمیل، در ابتدا باید نسخه جدید این سرویس ایمیل را فعال کرده باشید. سپس به تنظیمات مراجعه کرده و در این قسمت تیک دسترسی آفلاین را بزنید. همچنین اگر از حساب کاربری مدرسه یا محل کار استفاده می‌کنید، باید برای فعالسازی دسترسی آفلاین از ادمین خود اجازه دریافت کرده باشید.

The post پشتیبانی از اپلیکیشن آفلاین جیمیل متوقف می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط