سامسونگ از هدفون های بیسیم AKG با کیفیت صدای استودیویی رونمایی کرد

امتیاز دهید post

سامسونگ با همکاری AKG از 3 مدل هدفون بیسیم جدید رونمایی کرده که وعده بهترین صدا در کلاس خود را می دهند. این هدفون ها برای تولید صدایی با کیفیت استودیویی بهینه شده اند و می توانند به کار حرفه ای های فعال در حوزه صدا یا علاقه مندان به موسیقی بیایند.

شرکت AKG که به تولید هدفون های با کیفیت مشهور است اکنون تحت مالکیت سامسونگ است.

هدفون N700NC

این مدل از نوع روگوشی است و به فناوری حذف نویز فعال مجهز شده است. قابلیت جالبی که برای هدفون N700NC در نظر گرفته شده این است که کاربر می تواند تنها با فشردن یک کلید تنظیم کند که چه مقدار از نویز محیط را به همراه صدای موسیقی بشنود.

این محصول از فناوری پیشرفته صوتی بهره می برد که امکان حذف اکوی صدا را فراهم می کند تا کیفیت مکالمات بهبود یابد. سامسونگ وعده 20 ساعت کار با یک بار شارژ این هدفون را داده است. هدفون N700NC در رنگ نقره ای روانه بازار می شود.

هدفون Y500

این مدل نیز از نوع روگوشی است و می تواند همزمان به 2 دستگاه از طریق بلوتوث متصل شود. علاوه بر این کارکردهای مکث و پخش موسیقی خودکار هستند. به عبارتی در صورتی که هدفون را از روی گوشی خود بردارید پخش موسیقی متوقف شده و در صورتی که دوباره آن را روی سر قرار دهید شروع به پخش می کند.

این مدل هم به قابلیت تنظیم میزان نویز پخش شده از محیط مجهز و با یک بار شارژ می توانید تا 33 ساعت از Y500 استفاده کنید. رنگ های در نظر گرفته شده مشکی، آبی، سبز و صورتی هستند.

هدفون Y100

سومین هدفون جدید سامسونگ از نوع توگوشی است، از قابلیت پخش صدای محیط و تنظیم میزان آن هم بهره می برد و سامسونگ وعده شارژدهی باتری 8 ساعته را داده است. هدفون Y100 هم در رنگ های مشکی، آبی، سبز و صورتی روانه بازار می شود.

مدل های Y500 و Y100 اکنون با قیمت های 149 و 99 دلار روانه بازار ایالات متحده شده اند و هدفون N700NC در آینده در سال جاری میلادی با قیمت 349 دلار عرضه می شود.

The post سامسونگ از هدفون های بیسیم AKG با کیفیت صدای استودیویی رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط