بتسدا: قطعا ولفنشتاین ۳ را می‌سازیم

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت بازی‌سازی بتسدا به این زودی‌ها نمی‌خواهد مجموعه‌ی ولفشنتاین را کنار بگذارد و باید در آینده‌ای نزدیک، منتظر عرضه‌ی «ولفنشتاین ۳» (Wolfenstein III) باشیم. مدیر روابط عمومی بتسدا در مصاحبه‌ای گفته است که آن‌ها قطعا بازی ولفنشتاین ۳ را خواهند ساخت.

ولفنشتاین ۲ سال گذشته عرضه شد و توانست چه از منتقدان و چه از بازی‌کننده‌ها، بازخوردهای بسیار مثبتی بگیرد. با این حال، میزان فروش بازی شایسته‌ی آن همه تحسین نبود. دقیقا چنین اتفاقی برای بازی «سرافکنده ۲» (Dishonored 2) هم روی داد. بازی با این که نمرات بسیار بالایی گرفت و بازخوردها نسبت به آن بسیار مثبت بود، ولی فروش خوبی نکرد. نهایتا از سوی استودیوی سازنده‌ی Dishonored شنیدیم که فعلا دیگر سراغ این مجموعه نخواهند رفت. مدیر روابط عمومی بتسدا حتی در مصاحبه‌ی جدید خود این موضوع را هم تکذیب کرده است.

بازی Wolfenstein 2

«پیت هاینز» (Pete Hines) در مصاحبه‌ی اخیر خود با خبرگزاری «مترو» گفته است: «قطعا ولفنشتاین ۳ را خواهیم ساخت. آن‌ها گفته‌اند که فعلا می‌خواهند ساخت یک بازی بزرگ را کنار بگذارند تا روی Youngblood کار کنند و فعلا باید منتظر آن باشیم.»

استودیوی بازی‌سازی MachineGames در نمایشگاه E3 2018 و در کنفرانس شرکت بتسدا از دو بازی در دنیای ولفنشتاین رونمایی کرد. قرار است شاهد عرضه‌ی یک بازی فرعی در این مجموعه به اسم Wolfenstein: Youngblood باشیم که در آینده اتفاق می‌افتد و روی فرزندان بلاسکوویچ تمرکز دارد. بازی دیگر هم برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته می‌شود و Wolfenstein: Cyberpilot نام دارد.

مدیر روابط عمومی بتسدا هم‌چنین درباره‌ی مجموعه‌ی Dishonored و صحبت‌های استودیوی سازنده‌ی این بازی کمی صحبت کرد. استودیوی بازی‌سازی Arkane گفته بود که فعلا مجموعه‌ی Dishonored کنار گذاشته شده است. پیت هاینز در این باره گفت: «اگر من بودم به این چیزها آن‌قدر توجه نمی‌کردم.»

بازی Dishonored 2

هاینزتوضیح می‌دهد: «ببینید، Arkane دو استودیو دارد و در همه حال روی چند چیز کار می‌کند. دقیقا شبیه وضعیت تاد هاوارد است. او می‌گوید که می‌خواهم یک فال‌آوت بسازم، سپس استارفیلد را می‌سازم و پس از آن سراغ Elder Scrolls 6 می‌روم. او نمی‌گوید که هرگز فلان چیز را نمی‌سازم. وضعیت ساخت این‌گونه است که فعلا یک ایده برای این بازی و یک ایده برای فلان بازی دارند.»

شرکت بازی‌سازی بتسدا امسال تمام تمرکز خود را روی بازی Fallout 76 گذاشته است. این بازی اولین تجربه‌ی آنلاین بتسدا است و آبان ماه امسال عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بتسدا: قطعا ولفنشتاین ۳ را می‌سازیم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط