ریزر تاریخ معرفی گوشی جدید خود را اعلام کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چندی است که خبرهای مختلفی درباره ریزر فون ۲ شنیده می‌شود. حالا این شرکت دعوت‌نامه مراسم معرفی این گوشی در تاریخ ۱۸ مهر ارسال کرده و دیگر با قطعیت می‌توانیم منتظر گوشی جدید ریزر باشیم. نکته جالب اینجاست که این مراسم دقیقا یک روز بعد از معرفی پیکسل ۳ برگزار خواهد شد.

اگر دقت کرده باشید، در تصویر دعوتنامه شاهد نسل اول ریزر فون هستیم که در درون آن تاریخ معرفی گوشی جدید نوشته شده است. این یعنی شاید طراحی این گوشی با نسل اول خود یکی باشد که ممکن است این موضوع کمی ناامید کننده باشد. البته پیش‌تر با توجه به اطلاعات لو رفته از این گوشی در اپلیکیشن AnTuTu، متوجه شده بودیم که نمایشگر دستگاه نسبت ۱۶:۹ خواهد داشت و حالا با این طرح دعوتنامه، گویا باید قبول کنیم که طراحی این گوشی تغییری نخواهد کرد.

این گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای این گوشی در دسترس خواهد بود تا در کنار آیفون XS و گلکسی نوت ۹، از معدود گوشی‌هایی باشد که حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی دارد.

ماه اوت یا مهر ماه، زمان فوق العاده‌ای برای خوره‌های تکنولوژی و به خصوص گوشی‌های هوشمند خواهد بود. در تاریخ ۱۱ مهر قرار است ال‌جی V40 معرفی می‌شود و پس از آن در تاریخ ۱۷ مهر شاهد معرفی پیکسل ۳ هستیم. درست روز بعد قرار است گوشی جدید ریزر معرفی شود و شش روز بعد در تاریخ ۲۴ مهر ماه، پرچمدار جدید هواوی یعنی میت ۲۰ معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

The post ریزر تاریخ معرفی گوشی جدید خود را اعلام کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط