تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین مشخص شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ قرار بود در ماه سپتامبر تمام و کمال راه اندازی شود و بالاخره نینتندو تاریخ شروع این سرویس را مشخص کرده است. در قالب برنامه‌ی Nintendo Direct این شرکت شاهد رونمایی تعداد زیادی بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ و هم‌چنین مشخصات سرویس آنلاین آن بودیم. طبق گفته‌ی نینتندو قرار است در روز ۱۸ سپتامبر سرویس «سوییچ آنلاین» (Switch Online) راه اندازی شود.

قیمت اشتراک سرویس سوییچ آنلاین ماهانه ۴ دلار یا به صورت سالانه ۲۰ دلار خواهد بود.

بازی کردن آنلاین با نینتندو سوییچ از زمان عرضه‌ی آن تا به امروز رایگان بوده است، ولی این موضوع با شروع به کار سرویس سوییچ آنلاین تغییر پیدا خواهد کرد. مثل پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، کاربران نینتندو سوییچ هم برای بازی کردن آنلاین باید اشتراک ماهیانه پرداخت کنند.

نینتندو به تمام کاربران کنسول سوییچ این امکان را می‌دهد تا به مدت یک هفته سرویس آنلاین آن را به صورت رایگان امتحان کنند.

نینتندو سوییچ

نینتندو با سرویس این سرویس در کنار ارایه‌ی امکان بازی کردن آنلاین، هم‌چنین قابلیت‌های دیگری به مشترکان خود ارایه می‌دهد. مشترکان سوییچ آنلاین می‌توانند از فایل‌های ذخیره‌ی بازی‌های خود در سرورهای نینتندو نسخه‌ای پشتیبان داشته باشند. نینتندو هم‌چنین به مشترکان این سرویس بازی‌های رایگان می‌دهد، ولی این بازی‌ها برخلاف سرویس‌های مشابه سونی و مایکروسافت، بازی‌های قدیمی کنسول NES خواهند بود.

قیمت اشتراک سرویس سوییچ آنلاین ماهانه ۴ دلار یا به صورت سالانه ۲۰ دلار خواهد بود.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تاریخ راه اندازی سرویس سوییچ آنلاین مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط