ارائه قابلیت‌های اموجی واقعیت افزوده و سوپر اسلوموشن برای گلکسی نوت ۸

امتیاز دهید post

برخی کاربران گلکسی نوت ۸ از دریافت قابلیت ویدیوی سوپر اسلوموشن و اموجی های واقعیت افزوده در بروزرسانی اخیر سامسونگ خبر داده اند.

سامسونگ در حال ارائه آپدیت امنیتی ماه سپتامبر است و ظاهرا برخی کاربران شانس دریافت دو قابلیت مربوط به دوربین را داشته اند که پیش از این به گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹ محدود شده بود.

این دو ویژگی که شامل ویدیوی سوپر اسلوموشن و اموجی های واقعیت افزوده است که مورد دوم امکان ایجاد اموجی های سه بعدی متحرک با استفاده از الگوریتم های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و بر اساس ویژگی های چهره کاربر را فراهم می سازد. این اموجی ها را می توان در قالب گیف ذخیره کرده یا در شبکه های اجتماعی با کاربران دیگر به اشتراک گذاشت.در گلکسی اس ۹ سیستم هوشمند می تواند به صورت خودکار، ورود شیء متحرک به وسط کادر را شناسایی کرده و حالت فوق آهسته را فعال کند. فیلمبرداری در این حالت که امکان فعال سازی دستی آن نیز وجود دارد، با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720p صورت می گیرد. هنوز مشخص نیست که قابلیت تشخیص خودکار اسلوموشن برای نوت ۸ هم فعال شده یا خیر.

کمپانی سامسونگ برای ارائه قابلیت های مدل های جدید در گلکسی نوت ۸ گشاده دستی قابل توجهی از خود نشان داده و پیش از این ویژگی های دیگری نظیر والپیپرهای ویدیویی و هوم اسکرین افقی را برای این گوشی ارائه کرده بود.

چنین پروسه ای با توجه به افزایش قیمت مدل های جدید باعث می شود کاربران برای دریافت قابلیت های جذاب نیازی به صرف هزینه بیشتر نداشته باشند.

این بروزرسانی برای تمام کاربران به صورت همزمان منتشر نمی شود و ظاهرا تا کنون کاربران ساکن کشورهایی نظیر فرانسه موفق به دریافت آن شده اند.

تماشا کنید: ویدیوی فوق آهسته ثبت شده با دوربین گلکسی نوت ۸ در دفتر دیجیاتو

The post ارائه قابلیت‌های اموجی واقعیت افزوده و سوپر اسلوموشن برای گلکسی نوت ۸ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط