اعتیاد به بازی فورتنایت دلیل بیش از ۲۰۰ مورد طلاق اعلام شد

امتیاز دهید post

امروزه طرفداران بیشمار بازی فورتنایت تقریباً تمامی وقت زندگی خود را به انجام این بازی می‌گذرانند و این مسئله موجب شده که روابط اجتماعی آنها نیز دستخوش تغییر گردد. گزارش شده که این بازی ژانر بتل رویال، دلیل اصلی بیش از ۲۰۰ مورد طلاق در انگلستان اعلام شده است.

به گزارش وب سایت Divorce Online فعالیت های آنلاین نظیر اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری و شبکه‌های اجتماعی تقریباً یکی از عجیبترین دلایل طلاق موجود مردم انگلیس در سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، تقریباً ۵ درصد از ۴۶۶۵ درخواست طلاق ارائه شده به سایت Divorce Online دلیلی جز وابستگی بیش از حد به بازی فورتنایت نداشته است. این مسئله نشان می‌دهد که اعتیاد به فضای مجازی و بازی‌ها می تواند تاثیرات بسیار غیرقابل جبرانی بر زندگی افراد بگذراند.

این در حالی است که این بازی در آمریکا نسبتاً طرفداران بسیار بیشتری را به خود جلب کرده و احتمالاً آمار طلاق های این چنینی در این کشور بسیار بالاتر از این ارقام به شمار می‌رود.

کمپانی Epic Games در مورد این آمار سکوت کرده و هیچگونه اظهارنظری ارائه نداده است. البته چندی پیش گزارش شده بود که بعضی از نوجوانان بر اثر اعتیاد به بازی فورتنایت، کارشان حتی به روانپزشک کشیده می‌شود. شرکت یاد شده در مورد این مسئله نیز عکس العملی از خود نشان نداده بود.

البته نباید فراموش کنیم. بدون شک فورتنایت مهم‌ترین اتفاق ویدیو گیم در سال جاری محسوب می‌شود. نسخه بتل رویال این عنوان به صورت رایگان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و ای‌اواس در دسترس است و طبق آماری که به تازگی منتشر شده، آمار دانلودش از ۱۴۰ میلیون بار نیز فراتر رفته است.

جالب است بدانید که طی سه هفته گذشته، نسخه بتای اندروید بازی بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده که رقمی فوق العاده محسوب می‌شود. انتشار فورتنایت روی اپ استور بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد را برای اپل به ارمغان آورده و به نظر می‌رسد که اپیک قصد ندارد سود عظیم خود را از این عنوان با کمپانی دیگری شریک شود.

حال بعید است که اتفاق خاصی برای این بازی بیفتد چرا که محتوای ناشایستی در آن وجود ندارد و همانطور به اثر مخرب خود ادامه خواهد داد.

تماشا کنید: اگر پزشک ها در دنیای فورتنایت حضور داشتند چه می شد؟

The post اعتیاد به بازی فورتنایت دلیل بیش از ۲۰۰ مورد طلاق اعلام شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط