این گوشی مقاوم در اسید هم دوام می آورد

امتیاز دهید post

بلک ویو شرکتی هنگ کنگی که چندان هم در کشورمان شناخته شده نیست از گوشی BV9600 Plus رونمایی کرده که در برابر نفوذ آب مقاوم است. این گوشی حتی می تواند در محیط های اسیدی، قلیایی و سایر ترکیبات شیمیایی هم دوام بیاود اما خصوصیات جالب آن به همین جا ختم نمی شود.

بلک ویو BV9600 Plus از نوار چسب ها و واشرهای ویژه ای استفاده کرده و از قالب گیری تزریق مایع بهره برده تا به این ترتیب گوشی را در برابر نفوذ مایعات و سقوط از ارتفاع مقاوم کند.

BV9600 Plus به نمایشگر 6.21 اینچی امولود با نسبت تصویر 19 به 9 مجهز شده و از چیپست مدیاتک هلیو P60 بهره می برد. 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع تعبیه شده در زیر نمایشگر است و بخش پشتی بدنه نیز جنسی شیشه ای دارد. البته گوشی جدید بلک ویو چندان هم باریک نیست و ضخامتی 9.8 میلی متری دارد. با این حال این میزان برای یک گوشی مقاوم چندان هم زیاد به حساب نمی آید.

بلک ویو همچنین BV9500 Pro را در سبد محصولات خود دارد که از نمایشگری 5.7 اینچی بهره می برد. در مشخصات این مدل در سایت سازنده گفته شده که به قابلیت بیسیم واکی تاکی مجهز شده و حسگر دوربین آن توسط سونی تولید شده است.

ادعای سازنده BV9600 Plus نسبت به این مدل کاراریی پردازشی و گرافیکی 70 درصد سریعتری دارد در عین حال از نظر مصرف باتری هم 25 درصد بهینه تر است.

بلک ویوو

هنوز زمان عرضه و قیمت بلک ویو BV9600 Plus مشخص نشده است.

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید

The post این گوشی مقاوم در اسید هم دوام می آورد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط