کمک یک میلیون دلاری اپل به صلیب سرخ برای طوفان فلورانس

امتیاز دهید post

کمپانی اپل قصد دارد که یک میلیون دلار به صلیب سرخ آمریکا بفرستد تا آنها بتوانند با استفاده از این مبلغ به حمایت از آسیب دیدگان این طوفان پرداخته و ساکنین کارولینای شمالی را نجات دهند.

همانطور که می‌دانید تندباد مهیب فلورنس که این روزها بر فراز اقیانوس اطلس حرکت می کند، زندگی افراد زیادی را در ایالت های ساحلی آمریکا با تهدید مواجه کرده است. به همین جهت ساکنین این ایالت ها اکنون در حالت آماده باش قرار گرفته و بسیاری در حال ترک منازل خود هستند.

از این رو «تیم کوک» مدیر عامل اپل با انتشار مطلبی در توییتر اعلام نمود:

«اهالی کارولینا در قلب ما هستند و حتی برخی از کارکنان ما در کارولینای شمالی حضور دارند. امیدواریم که تمامی کسانی در مسیر طوفان فلورانس هستند، سالم و سلامت بمانند. علاوه بر این اپل یک میلیون دلار به جمعیت صلیب سرخ آمریکا اهدا می‌کند.»

طوفان فلورانس اوایل روز جمعه در ساحل کارولینای شمالی آغاز شده و کارشناسان آن را به عنوان طوفانی از دسته‌ی اول طبقه بندی کرده‌اند. این مسئله بدین معنی است که باد‌، باران و تندباد‌ی ویرانگر در سراسر کارولینای شمالی با هم ترکیب می‌شوند. از آنجایی که کل جنوب شرقی آمریکا در معرض خطر قرار دارد، تقریباً ۱۵۰۰ پرواز نیز لغو شده است.

البته اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا، بارها در چنین مواقعی سعی کرده به کمک حادثه دیدگان بشتابد. برای مثال چندی پیش هم یک میلیون دلار برای رای کمک به مقابله با آتش سوزی های کالیفرنیا تقدیم جمعیت صلیب سرخ آمریکا نمود.

همچنین سال گذشته نیز کمپانی کوپرتینویی مبلغ ۵ میلیون دلار در اختیار آسیب دیدگان طوفان هاروی قرار داده بود. از طرف دیگر کمپانی‌هایی نظیر تسلا هم بیکار ننشسته‌اند و به کمک مالکین خودروهای تسلا در مناطقی که در مسیر طوفان فلورانس قرار دارند، شتافته اند.

بر این اساس تسلا با یک آپدیت نرم افزاری محدودیت ظرفیت باتری مدل های موجود در این ایالات را برداشته و اجازه استفاده رایگان از ایستگاه های شارژ را به تمامی آنها صادر کرده است.

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

The post کمک یک میلیون دلاری اپل به صلیب سرخ برای طوفان فلورانس appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط