دانلود رایگان پرفروش‌ترین کتاب صوتی این روزها

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کتاب به انجام رساندن کارها یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چاپی و صوتی در بازار کتاب ایران است. کتابی که توسط دیوید آلن در سال ۲۰۰۱ نوشته شده و یک سیستم مفید بهره‌وری در آن معرفی می‌شود. سیستمی که با مخفف کردن اسم کتاب (Getting things done)، GTD نام گرفت و بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات را در مسیر درست بهره‌وری کاری قرار داد.
این کتاب با مفاهیم و اقداماتی ساده و قابل‌فهم قصد دارد چگونگی داشتن تفکر نتیجه‌گرا و طریقه صحیح برنامه‌ریزی برای پروژه‌های شخصی و کاری را به مخاطب خود آموزش دهد تا شما را یک قدم به هدفتان نزدیک‌تر کند. هدفی که ممکن است یک وظیفه روزانه چون خرید کادوی تولد برای دوستتان باشد یا انجام پروژه‌ای بزرگ و طولانی‌مدت در محیط کار.
این متد شما را وادار می‌کند اول یک هدف روشن تعیین کنید و سپس در طول انجام کارهای مربوط به آن پیوسته از خود بپرسید «قدم بعدی که مرا به هدفم نزدیک‌تر می‌کند، چیست؟» پس می‌توان گفت متد GTD علاوه بر افرادی که به صورت همزمان روی چند پروژه کار می‌کنند، برای کسانی که می‌خواهند با اعتماد به نفس، اهداف روشن و حس کنترل، کار را به انجام برسانند نیز مفید و قابل استفاده است.

به طور کلی این کتاب چند دستورالعمل ساده را به شما یاد می‌دهد:

  • اگر به وظیفه و کاری برخوردید که به نظرتان چندان مهم نبود، بلافاصله از لیست کارهایتان حذفش کنید.
  • اگر می‌توانید خیلی سریع، یعنی ظرف چند دقیقه کاری را انجام دهید، حتماً همان موقع این کار را بکنید و انجامش را به تعویق نیاندازید.
  • اگر در طول انجام کار به اطلاعات مهمی برخوردید در جای مناسبی آن را ذخیره کنید.
  • اگر یک قرار مهم، پروژه یا وظیفه به عهده دارید آن را به لیست مناسبی منتقل کنید.

یادتان باشد انجام این روند به صورت منظم (ترجیحاً هفتگی) تنها راه تضمین بهره‌وری قابل اطمینان و بدون استرس است.

اگر دوست دارید با این تکنیک که در حال حاضر معروف‌ترین تکنیک مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری در سطح دنیاست آشنا شوید، با دانلود اپلیکیشن فیدیبو همین حالا به این کتاب صوتی به صورت رایگان گوش دهید و از محتوای جالب و تأثیرگذار آن لذت ببرید.

دانلود رایگان از فیدیبو

The post دانلود رایگان پرفروش‌ترین کتاب صوتی این روزها appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط