اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه سامسونگ چه طرحی خواهد داشت؟

امتیاز دهید post

اخیراً یک رندر مفهومی از اولین موبایل اندرویدی سامسونگ که از دوربین چهارگانه بهره می‌برد، توسط یکی از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شده. این تصویر نشان می‌دهد که دوربین چهارگانه سامسونگ به صورت عمودی در این تلفن هوشمند تعبیه شده است. گفته می‌شود این موبایل که احتمالاً گلکسی A9 استار پرو نام دارد، قرار است ۱۹ مهر ماه در رویداد 4x Fun معرفی گردد.

از دیگر اطلاعات لو رفته در این تصویر می توان به رنگ‌های مختلف گوشی یاد شده اشاره نمود. بدین ترتیب موبایل یاد شده علاوه بر نسخه‌ای مشکی در دو رنگ صورتی و آبی نیز عرضه خواهد شد

البته هنوز مشخص نشده که این موبایل به صورت جهانی عرضه می‌شود یا اینکه در انحصار کاربران کشور کره قرار خواهد داشت. اصولاً سامسونگ بهترین و گرانترین گوشی های میان رده‌های خود را روانه بازار غرب نمی‌کند اما اینبار عرضه‌ی آیفون XR موجب شده که گمانه‌ زنی‌هایی مبنی بر حضور میانرده‌های سامسونگ در بازار غرب مطرح گردد.

علاوه بر این شایعه شده که گلکسی A9 استار پرو به همراه حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر عرضه خواهد شد. بدین ترتیب میان رده‌ی مذکور اولین موبایلی خواهد بود که به دوربین چهار گانه و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

از این رو کارشناسان باور دارند بالاخره این ماژول در دوربین‌های به کار رفته‌ی تولیدات دیگر برندها هم دیده خواهد شد و دوربین چهارگانه به ترندی دیگر مشابه با بریدگی بالای نمایشگر بدل می‌شود.

ضمن اینکه ممکن است همزمان با عرضه‌ی این موبایل، سنسور‌های بیشتر و ماژول‌های عجیبتری در دوربین‌های محصولات برند های معروف مشاهده گردد.

باید گفت که در حال حاضر هواوی موفق شده با دوربین سه‌گانه‌ی تعبیه شده در پرچمدار خود یعنی P20 پرو گوی سبقت را از دیگر گوشی‌ها برباید و به بهترین موبایل برای عکاسی تبدیل گردد. حال باید دید دوربین چهارگانه سامسونگ می‌تواند جایگاه این برند کره‌ای را در رده بندی دوربین‌های تلفن هوشمند بالا ببرد یا خیر.

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

The post اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه سامسونگ چه طرحی خواهد داشت؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط