کاون اپلیکیشن تعویض روغن موتور و سرویس در محل خودرو مشتریان [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

دشوار است که بین کارهای مختلف روزانه یک سرویس دهنده مطمئن پیداکنیم که خدماتی چون تعویض روغن ، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض انواع فیلترها، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و… در محل زندگی یا کارمان ارائه کند. قطعاتش اصالت داشته باشند، کارش را ضمانت کند و موعد خدمات آینده را به ما یادآور شود. اپلیکیشن کاون برای پاسخ به این دسته نیاز توسعه داده شده است تا ارتباط موثر راننده با کاون امنیت خاطر و اطمینان از رانندگی را فراهم کند.

چرا تعویض روغن موتور برای خدمات در محل کاون در اولویت است؟

تعویض روغن موتور به موقع بهره وری موتور خودرو را افزایش می دهد و مانع از کار افتادگی موتور خودرو می‌شود. مصرف سوخت کاهش یافته و توان موتور افزایش می یابد. استفاده از روغن موتورهای استاندارد باید از سوی مشتری مورد توجه باشد. این در حالی است كه استفاده از روغن موتور های متفرقه می‌تواند آسیب‌های سنگینی به موتور خودرو بزند. زمان تعویض روغن موتور بستگی به مواردی نظیر نوع و مدل خودرو، نوع روغن موتوری که قبلا استفاده کرده اید، شرایط آب و هوایی، تنظیم بودن موتور خودرو، کارکرد خودرو در شرایط مختلف نظیر دورهای بالای موتور و یا بار زیاد، میزان درجا کارکردن در ترافیک و… دارد. مواردی که ذکر شد نشان میدهد که زمان و نوع روغن موتور بسیار اهمیت دارد. كاون معتقد است خدمات مربوط به تعویض روغن در محل را باید با بهترین روغن‌ های موجود در بازار ارائه کند تا مشتریان خود را نسبت به کارکرد صحیحی موتور خود راضی نگه دارد.

اپلیکیشن تعویض روغن موتور کاون چه مزایایی دارد؟

استفاده از اپلیکیشن خدمات در محل کاون چه مزایایی دارد؟ كاون تلاش می کند تا دردسرهای مراجعه به تعمیرگاه‌های متفرقه، مشکلات ترافیکی و استفاده از لوازم یدكی تقلبی برای مشتریان را از بین ببرد. این نرم افزار ساختاری ساده و طراحی کاربر پسند دارد و امکان ثبت سفارش سرویس خودرو در محل و شبکه نمایندگی‌های کاون را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مشاهده تاریخچه خدمات دریافت شده قبلی، امکان پرداخت آنلاین، اطلاع از قیمت قطعات اصل و با کیفیت و مدیریت خودروهای مختلف از دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن با بهره‌گیری از جدیدترین و بهترین روش‌های روز برنامه نویسی توسعه داده شده است و تمامی خدمات قابل ارائه برای خودروها را یکجا ارائه و امکان انتخاب و سفارش کار را فراهم میکند.

ضمانت اصالت تعویض روغن موتور

یکی از اصول اولیه کاون ارائه قطعات و خدمات با کیفیت است. کاون بر اصل بودن کالایی که ارائه میکند تاکید دارد و معتقد است که ضمانت ادامه همکاری با مشتریان، ارائه قطعات اصل است. در اپلیکیشن و سایت کاون مشتری می تواند قیمت قطعات ارائه شده را ببیند و قیمتها را با تمام جزئیات مقایسه کند.

انتخاب محل دریافت خدمات

کاون

اپلیکیشن خدمات خودرو کاون در زمان سفارش امکان انتخاب محل دریافت خدمات را نیز فراهم می کند. مشتریان می توانند علاوه بر انتخاب یکی از سه شعبه فعلی (فرجام، مگامال و صبامال) در محل زندگی و یا کار خود از خدمات در محل کاون نیز استفاده کنند. کاون با استفاده از این تکنولوژی علاوه بر مدیریت زمان و کاهش هزینه‌ها، آمار دقیقی از میزان هزینه‌های خودرو را در اختیار مشتری قرار می دهد.

خدمات قابل ارائه در اپلیکیشن سرویس خودرو کاون

خدمات متنوعی را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن آنلاین کاون دریافت کرد. تمامی سرویس هایی نظیر تعویض روغن، انواع فیلتر، باطری، لنت، شمع و…در اپلیکیشن کاون پوشش داده شده است. پرسنل کاون خدمات مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن ارائه می کنند.

سرویس دهی و ارائه خدمات در اپلیکیشن

کاون بر اساس سفارش مشتریان در محل شعبات خود و خدمات خودرو در محل، سرویسهای مورد نیاز مشتریانش را ارائه می کند و در زمان نیاز مشتریان با توجه به نزدیک‌ترین مکان کاون سرویس خود را انتخاب می کنند. ارائه خدمات بر اساس استانداردهای لازم بوده و چنانچه مشتری از خدمات دریافت شده راضی نباشد، از طریق کال سنتر یا اپلیکیشن می توانند به مدیران مجموعه انتقال دهند.

نحوه تسویه‌ حساب‌های مالی

کاون

نحوه تسویه‌ حساب‌های مالی در کاون به این گونه است که مشتری می‌تواند یکی از روشهای رایج درگاه موبایل، پرداخت آنلاین و یا پرداخت نقدی را انتخاب کند.

چگونه با اپلیکیشن خدمات خودرو کاون کار کنیم؟

پس از آن که این اپلیکیشن را از مارکت های نرم افزاری دریافت و نصب شد، می‌بایست شماره تلفن همراه خود را وارد و در این سیستم ثبت‌نام کنید. ابتدا نوع و مدل خودرویی را که مایل به سرویسش هستید وارد می کنید. در مرحله بعدی از میان شعبه های کاون یا خدمات خودرو در محل یکی را تیک می زنید. بدین ترتیب یکی از دو گزینه نمایندگی سیار و یا حضور در شعبات برای شما فعال می شود. روز و ساعت مد نظرتان هم در همین گزینه مشخص شده است. از میان سرویسها و خدمات کاون، خدمات مد نظرتان را انتخاب کرده (مثلا تعویض روغن موتور، تعویض لنت و تعویض شمع، تعویض باطری، تعویض انواع فیلتر… )، خدمات و سرویسهای امکان پذیر برای خودرو شما در شعبه و یا محل مد نظرتان مشخص و پیش فاکتور مربوطه صادر می شود. می توانید هزینه مربوطه را همانجا واریز و یا بعد از دریافت خدمات پرداخت کنید.

The post کاون اپلیکیشن تعویض روغن موتور و سرویس در محل خودرو مشتریان [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط