جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مراحل ساخت و فیلم‌برداری فیلم مستقل «جوکر» (Joker) شروع شده است. این فیلم که تا همین یکی دو ماه پیش فقط یک شایعه بود، «خوآکین فینیکس» را در نقش شخصیت جوکر قرار می‌دهد. کارگردان فیلم جوکر اولین تصویر را از خوآکین فینیکس با ظاهر جوکر به اشتراک گذاشته است.

«تاد فلیپس» (Todd Philips) کارگردانی فیلم جوکر را برعهده دارد. این کارگردان که پیش از این به خاطر کارگردانی سه گانه‌ی The Hangover شهرت پیدا کرده بود، دیروز در اینستاگرام خود اولین عکس جوکر را منتشر کرد. همانطور که می‌توانید در عکس زیر ببینید، خبری از پوست سفید و موی سبز و لب قرمز نیست. احتمالا دلیل این موضوع را هم می‌دانید.

فیلم جوکر خوآکین فینیکس

قرار است فیلم جوکر ریشه‌ی این شخصیت را به تصویر بکشد؛ این که چگونه شخصیت جوکر به چیزی که می‌شناسیم تبدیل می‌شود. با این حال، نمی‌دانیم چه داستانی برای این شخصیت نوشته شده است، چون شخصیت جوکر در کمیک‌ها نه اسم مشخصی دارد و نه پس‌زمینه‌ی داستانی خاصی. قصه‌ای که فیلم مستقل جوکر می‌خواهد تعریف کند، کاملا جدید و برای خود خواهد بود.

برای مثال، فیلم جوکر برای این شخصیت یک اسم هم انتخاب کرده است. شایعات یکی دو هفته‌ی پیش گفته بودند که اسم این شخصیت «آرتور فلک» (Arthur Fleck) است. عکسی که تاد فیلیپس از جوکر منتشر کرده است هم با یک نوشته همراه شده که اسم آرتور را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: همه‌ی آنچه از فیلم جوکر می‌دانیم

در کنار عکس رسمی خوآکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش جوکر، تعدادی تصویر و یک ویدیو هم از فیلم‌برداری فیلم جوکر به بیرون درز کرده است.

می‌توانید در ادامه ویدیویی که از ساخت فیلم به بیرون درز کرده است و تصاویری از آن را ببینید.

فیلم جوکر قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

دانلود

  • mp4

منبع: JustJared

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post جوکر خوآکین فینیکس را برای اولین بار ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط