گاراژ رویایی؛ نگاهی کوتاه به کلکسیون خودروهای سوپر اسپرت مانی خوشبین

امتیاز دهید post

یکی از چیز هایی که مولتی میلیونرها به آن توجه بسیاری می کنند خودرو است. در میان همه گاراژ هایی که سلبریتی ها برای خود دارند یک گاراژ در کالیفرنیا به شدت توجه همه را به خود جلب می کند. برخلاف دیگر گاراژ ها که همه جور خودرویی در آن دیده می شود در این گاراژ تنها سوپر کار ها هستند که میزبان شما می باشند. آنقدر خودروی پرقدرت در این گاراژ دیده می شود که به احتمال زیاد از حساب اسب بخار آن ها خسته خواهید شد.

بوگاتی، Koenigsegg، مک لارن و پاگانی جز خودروهایی هستند که به شدت در آنجا دلربایی می کنند. اما صاحب خوش سلیقه این گاراژ کیست؟ صاحب شرکت خوشبین یعنی آقای مانی خوشبین که یک ایرانی الاصل است و مالک شرکت بزرگ خوشبین است، صاحب این گاراژ زیباست . مسلما 205000 متر مربع شرکت در 6 ایالت مختلف امریکا داشتن همچین گاراژی را طبیعی جلوه می دهد.

در میان همه خودرو های جدید آقای خوشبین خودروی Koenigsegg Agera RS Phoenix با بدنه فیبر کربن و طلا کاری هایی که همه از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است بسیار خودنمایی می کند.

در واقع باید اشاره کنیم که این خودرو توسط شرکت Koenigsegg به این کلکسیونر ایرانی هدیه داده شده است آن هم به این دلیل که سال گذشته هنگامی که آقای خوشبین خودرو خود را در اختیار راننده Koenigsegg قرار داد تا آن را در پیست تست کند خودرو دچار سانحه شد. با این وجود خودرو توسط شرکت کاملا بازسازی و به خانه برگشت اما این پایان ماجرا نبود و این ماجرا دوباره تکرار شد. این بار خودروی مذکور در یک جاده شهری توسط راننده Koenigsegg دچار سانحه شد و دیگر خبری از بازسازی نبود. شرکت Koenigsegg سریعا خودرو را درون شرکت خود برای تست به کار گرفت و قول یک نسخه خاص از Agera RS که Phoenix نام داشت را به آقای خوشبین داد. سرانجام این شرکت به قول خود عمل کرده و خودروی مذکور را تحویل آقای خوشبین داد.

در میان تمام خودرو ها یک پاگانی Huayra نیز به چشم می خورد که لازم است اشاره کنیم تنها Huayra ای است که با چنین طراحی داخلی و بیرونی خاص تا به حال ساخته شده است.

کلکسیونر ایرانی

گفته می شود که آقای خوشبین، این کلکسیونر ایرانی یک پروژه جدید نیز با همکاری بوگاتی بر روی Chiron آغاز کرده که باید منتظر ماند و دید سرانجام آن به کجا ختم می شود. یکی دیگر از جذابیت های گاراژ آقای خوشبین ماکت های این گاراژ هستند. به عنوان نمونه ماکت مک لارن Ultimate Vision Gran Turismo در این کلکسیون بر روی میزی از جنس فیبر کربن قرار گرفته و ماکت Amalgam نیز که قیمتی 7740 دلاری دارد و تنها 30 نمونه از آن ساخته شده است در این گاراژ به چشم می خورد.

در انتها نیز باید اشاره کنیم عضو های جدید دیگری مثل مرسدس پروجکت وان، مک لارن سنا، مک لارن Speedtail و یک پروژه مخفی که این کلکسیونر ایرانی به آن اشاره کرده عضو های جدیدی هستند که گفته می شود به زودی به این گاراژ می پیوندند.

The post گاراژ رویایی؛ نگاهی کوتاه به کلکسیون خودروهای سوپر اسپرت مانی خوشبین appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط