سامسونگ با ایجاد تغییراتی اساسی، جای پای خود را در بازار موبایل تثبیت می‌کند

امتیاز دهید post

بعد از مشکلات فراوانی که برای سامسونگ در رقابت با همتایان چینی ایجاد شد، این کمپانی قصد دارد در روز یازدهم اکتبر از موبایل Galaxy A9 Pro رونمایی کرده و عصر تازه ای را برای تجارت موبایل های هوشمند خود رقم بزند.

اما بنابر گزارشی تازه، سامسونگ صرفاً به دنبال افزودن قابلیت های بیشتر به موبایل های پرچمدار خود نیست و می خواهد طی سال آتی میلادی، سری Galaxy A خود را شامل موبایل های اقتصادی نیز کند؛ بنابراین سری Galaxy J طی این پروسه به تاریخ خواهد پیوست. گفته می شود دلایل سامسونگ برای چنین کاری، شناخته شدگی بیشتر سری گلکسی A و احساس پریمیوم تری است که به کاربران منتقل می کند، مسئله ای که کره ای ها امیدوارند به درآمدزایی هرچه بیشتر منجر شود.

علاوه بر گسترش خانواده گلکسی A، سامسونگ برای ایجاد سری جدیدی از موبایل های اقتصادی به نام Galaxy M نیز برنامه ریزی کرده است. گفتنی است که آخرین بار در سال 2012 بود که از این نام استفاده شد، اما سامسونگ می خواهد حالا آن را به جایگزینی برای موبایل های سری Galaxy On در چین و هند تبدیل کند.

برخلاف استراتژی های اخیر سامسونگ، این کمپانی برای کسب کمترین درآمد ممکن از سری گلکسی M برنامه ریزی کرده و بیشتر به دنبال تقویت جای پا و فروش خود در چین و آمریکای لاتین است. در نهایت، سود کم موبایل های اقتصادی با فروش افزایش یافته سری گلکسی A جبران خواهد شد.

در مجموع به نظر می رسد که طی 12 ماه آتی شاهد ایجاد تغییراتی نسبتاً رادیکالی در تجارت اسمارت فون های سامسونگ خواهیم بود. اما باید دید که این تغییرات (که معرفی سری گلکسی P و گلکسی R را نیز شامل می شود) کمکی به تثبیت جایگاه سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان کمکی خواهد کرد یا خیر.

The post سامسونگ با ایجاد تغییراتی اساسی، جای پای خود را در بازار موبایل تثبیت می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط