لنوو با ThinkSmart Hub 700 صدای دالبی را به اتاق کنفرانس می‌آورد

امتیاز دهید post

سال گذشته لنوو ThinkSmart Hub 500 معرفی نمود و قصد داشت با این محصول آینده‌ی ویدیو کنفرانس‌ها را متحول کند. حال این شرکت چینی دوباره از محصولی مشابه به نام ThinkSmark Hub 700 رونمایی کرده که قادر است با متحوای صوتی را با کیفیت دالبی پخش کند.

ThinkSmark Hub 700 به قدری نوآورانه طراحی شده که با قرار دادن آن روی میز حس می‌کنید که نمونه‌ی کوچکی از بشقاب پرنده‌های فضای سراغتان آمده است. با این وجود طراحی زیبای این محصول موجب نشده که بسیاری ویژگی‌های جالب در آن تعبیه نگردد.

برای مثال سنسور‌های IR قرار گرفته در این گجت، به صورت اتوماتیک متوجه ورود افراد و نزدیک شدن آنها می‌شود. این دیوایس از پلتفرم اینترنت اشیا‌ء ویندوز 10 استفاده می‌کند و بیشتر به درد کاربرانی می خورد که توانایی نصب و اجرای نرم‌افزار اتاق کنفرانس روی لپتاپ‌هایشان نیست یا نمی‌توان گجت‌های دیگر را به این لپتاپ‌ها متصل نمود.

سیستم گجت یاد شده مستقیماً به نرم‌افزار‌های کنفرانسی معروفی نظیر اسکایپ، زوم، Business و BlueJeans متصل می‌شود. علاوه بر این سالنمایی را به نمایش در می‌آورد که افراد می‌توانند از جلسه‌های آتی هفته باخبر گردند.

کاربر با فشردن تنها یک دکمه می‌تواند جلسه ها آغاز کرده یا به آنها بپیوندد. ضمن اینکه سیستم صوتی دالبی تعبیه شده در ThinkSmark Hub 700 کیفیت بالایی دارند و می‌تواند محتوای صوتی بدون نقصی را پخش نمایند.

قرار دادن چندین کانال ورودی و خروجی مختلف مهمترین ویژگی قرار داده شده در این سیستم به شمار می‌رود چرا که کاربران می‌توانند به اشکال مختلف به این سیستم وصل شوند و دیتا یا اطلاعات به خصوصی نظیر فایل‌های مختلف را با دیگر افراد حاضر در جلسه به اشتراک بگذارند. ضمن اینکه امکان اتصال بی سیم نیز به ThinkSmart Hub 700 وجود دارد.

هنوز قیمتی برای این گجت در نظر گرفته نشده اما گفته شده ThinkSmart Hub 700 قرار است در سه ماه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه گردد.

The post لنوو با ThinkSmart Hub 700 صدای دالبی را به اتاق کنفرانس می‌آورد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط