عامل اصلی طلاق بیش از ۲۰۰ نفر در چند ماه گذشته کشف شد!

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

هر چند سال یک بار،‌ صنعت بازی با پدیده‌ای بزرگ روبرو می‌شود؛ پدیده‌ای که پای خود را از این صنعت فراتر می‌گذرد و همه‌گیر می‌شود. زمانی «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) توانسته بود تکانی بزرگ به زندگی افراد دهد و چند سال اخیر هم ماین‌کرفت سر و صدای زیادی به راه انداخته بود. اگر بگوییم بازی فورتنایت (Fortnite) حتی پایش را از وارکرفت و ماین‌کرفت هم فراتر گذاشته است، چندان بیراه نگفته‌ایم.

۲۰۰ شکایت طلاق مشخصا به بازی فورتنایت اشاره کرده‌اند.

بازی‌های ویدیویی متاسفانه هنوز هم هدف حمله‌ی گروه‌های مختلفی هستند و تقصیر تیراندازی‌های گوناگون در دنیا، معمولا به گردن بازی‌ها می‌افتد. تحقیقات بی‌اساس درباره‌ی بازی‌ها به کنار، با موضوع جدیدی در راستای حواشی منفی صنعت بازی روبرو شده‌ایم: بازی فورتنایت توانسته است به یکی از عوامل طلاق تبدیل شود.

بازی فورتنایت

گزارشی منتشر شده است که می‌گوید ۲۰۰ شکایت طلاق مشخصا به بازی فورتنایت اشاره کرده و آن را یکی از دلایل اصلی خود عنوان کرده‌اند؛ آن هم فقط در انگلستان و در طول چند ماه گذشته.

البته این گزارش از سوی سازمانی رسمی منتشر نشده و منبع آن یک وب‌سایت طلاق در انگلستان است. این وب‌سایت اساسا تلاش می‌کند طلاق را زیبا و بهترین راه فرار ممکن جلوه دهد و شاید نباید چندان به آن اعتماد کنیم. با تمام این اوصاف، فورتنایت توانسته است در بین آن همه رکورد مختلف، نام خود را هم‌چنین به عنوان یکی از عوامل طلاق در دنیا ثبت کند.

فورتنایت اساسا روی هر دستگاه الکترونیکی دنیا که توان اجرای آن را داشته، عرضه شده است.

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post عامل اصلی طلاق بیش از ۲۰۰ نفر در چند ماه گذشته کشف شد! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط