شیائومی به‌طرز جالبی قیمت بالای آیفون‌های جدید را به سخره گرفت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مدیرعامل اپل، تیم کوک، بعد از معرفی آیفون‌های جدید با اشاره به این موضوع که این شرکت به دنبال «خدمت به همه» است، بحث‌های زیادی را ایجاد کرد. زیرا دو تا از آیفون‌های جدید قیمت بالایی دارند و آیفونی که اپل از آن تحت عنوان آیفون مقرون به صرفه یاد می‌کند، قیمت پایه‌اش ۷۴۹ است.

سامسونگ مدتی پیش جدیدترین پرچم‌دار خود را معرفی کرد و به همین خاطر در مورد آیفون‌های جدید حرفی برای گرفتن ندارد. در این زمینه هواوی و شیائومی تلاش کرده‌اند که به نوبه خود، این محصولات جدید را به سخره بگیرند. هواوی در همین رابطه پس از انتشار اظهارنظر غیرمستقیم در مورد این آیفون‌ها، تیزرهای مربوط به معرفی میت ۲۰ را منتشر کرد.

شیائومی

اما در این میان شیائومی تصمیم گرفته رویکرد دیگری را اتخاذ کند. این شرکت پکیج‌های جالبی را به نام آیفون‌های جدید در سایت خود قرار داده است. به‌عنوان مثال می‌توانیم به پکیج XR اشاره کنیم این پکیج شامل گوشی شیائومی Mi 8 SE مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی Mi Notebook Air، دستبند هوشمند Mi Band 3 و یک هدست بلوتوثی است که تمام این موارد در مجموع با قیمت ۶۴۹۹ یوان یعنی حدود ۹۴۵ دلار به فروش گذاشته شده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد پکیج XR این است که قیمت آن دقیقا برابر قیمت پایه آیفون XR در چین است. شیائومی همچنین پکیج‌های XS و XS مکس هم در سایت خود قرار داده که شامل محصولات مختلف این شرکت است و قیمت آن هم برابر با قیمت پایه گوشی‌های آیفون XS و XS مکس است.

البته باید خاطرنشان کنیم که محصولات شیائومی در آمریکا به فروش نمی‌رسند و فقط در بخش‌های اندکی از اروپا روانه‌ی بازار شده‌اند، ولی شیائومی هم این پکیج‌ها را صرفا برای کاربران چینی در سایت خود قرار داده است؛ کشوری که اپل می‌خواهد حضور خود را در آن بیشتر کند و به همین خاطر برای اولین‌بار، مدل مخصوصی از آیفون‌های جدید از دو سیمکارت فیزیکی پشتیبانی می‌کنند. اما شیائومی با ارائه این پکیج‌ها به کاربران چینی نشان می‌دهد که به ازای قیمت یک آیفون، می‌توانند یک گوشی پرچم‌دار، لپ‌تاپ رده بالا، دستبند هوشمند و هدست بلوتوثی باکیفیتی را خریداری کنند.

منبع: Phone Arena

The post شیائومی به‌طرز جالبی قیمت بالای آیفون‌های جدید را به سخره گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط