احتمال زیان هنگفت بخش موبایل ال جی در سه ماهه جاری

امتیاز دهید post

کسب و کار موبایل ال جی در چند سال اخیر با زیان های متوالی روبه رو بوده و بررسی های تحلیلگران نشان می دهد که این روند در سه ماهه جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بخش موبایل این کمپانی در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ زیانی برابر ۶۰۰ میلیارد یوان یا ۵۳۳ میلیون دلار را به گروه ال جی تحمیل خواهد کرد. دلیل چنین عملکرد ناموفقی هزینه های سنگین تبلیغات و بازاریابی و از سوی دیگر فروش پایین تر از حد انتظار ذکر شده است.

در این میان یکی از معدود نکته های مثبتی که به چشم می خورد احتمال کاهش هزینه های عملیاتی از ابتدای سال ۲۰۱۹ است که به لطف معیارهای مختلف کاهش هزینه نظیر استفاده مجدد از طراحی موبایل های پرچمدار محقق خواهد شد. علی رغم عملکرد ناامید کننده و چشم انداز نه چندان مثبت برای بخش موبایل ال جی، دیگر زیرمجموعه های این کمپانی نظیر بخش تلویزیون و دیگر محصولات مصرفی الکترونیکی کارنامه موفقی را ثبت کرده اند و حالا انتظار می رود که کمپانی کره ای برای نخستین بار در تاریخ خود به سودی بالغ بر ۲.۶۶ میلیارد دلار دست پیدا کند.

در آستانه ورود به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ انتظار می رود که درآمد کمپانی ال جی به روند رو به رشد خود ادامه دهد. علاوه بر این در صورت پیاده سازی موفق معیارهای کاهش هزینه،حفظ یا بهبود میزان فروش در بخش های دیگر و کاهش زیان دهی بخش موبایل، این شرکت می تواند رکورد جدید دیگری را در میزان سوددهی به ثبت برساند.

یکی دیگر از راهکارهای این کمپانی برای جلوگیری از زیاندهی بیشتر کاهش میزان معرفی موبایل های جدید عنوان شده بود. علاوه بر این برخی تحلیلگران بر این باورند که ال جی می تواند از نبرد تجاری بین چین و آمریکا برای تقویت جای پای خود در صنعت موبایل بهره ببرد.

The post احتمال زیان هنگفت بخش موبایل ال جی در سه ماهه جاری appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط