فقط امروز؛ کتاب «۱۳ دلیل برای اینکه» را رایگان بخوانید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

رمان «۱۳ دلیل برای اینکه» را خیلی از افراد به خاطر سریال آن می‌شناسند. سریالی که در سال ۲۰۱۷ به تهیه‌کنندگی سلنا گومز ساخته و پخش شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. این سریال که از روی کتابی به همین نام نوشته شده بود، توانست در ماه اول پخش خود، رکورد پربیننده‌ترین سریال نت‌فلیکس را بشکند و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید بگیرد.
حالا کتاب پرفروشی که سریال از روی آن ساخته شده رایگان است و می‌توانید «۱۳ دلیل برای اینکه» را به صورت رایگان دانلود کنید و بخوانید.

کتاب ۱۳ دلیل برای اینکه

13 دلیل برای اینکه

کتاب ۱۳ دلیل برای اینکه پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و اینترنشنال و همچنین رکورددار فروش ۸ میلیون دلاری است که به بیش از ۴۰ زبان مختلف ترجمه شده است. این کتاب که داستانی با درونمایه و دغدغه‌های نوجوانانه دارد، به قلم جی اشر نوشته شده و ماجراهایش حول محور خودکشی یک دختر نوجوان می‌گردد.
شخصیت اصلی این رمان، هانا بیکر، دست به خودکشی می‌زند و با ضبط صدایش روی چند نوار توضیح می‌دهد که چرا دست به خودکشی زده و چه کسانی در مرگ او مقصر بوده‌اند. این شیوه روایت و سن قهرمان داستان باعث شده تا کتاب جذابیتی دوچندان داشته باشد. چرا که با خواندن کتاب هم با دغدغه‌های یک نوجوان در جامعه امروز آشنا می‌شویم و هم عمق اثرگذاری رفتارهای کوچکمان بر زندگی نوجوانان را درک می‌کنیم. این شیوه روایت باعث می‌شود تا مخاطب کتاب ارتباطی قوی با شخصیت‌های داستان برقرار کند و مانند یک اکتشاف درونی رفتارهای خودش را هم مورد بازنگری قرار دهد.

سریال ۱۳ دلیل برای اینکه

یکی از نکات جالب سریال ۱۳ دلیل برای اینکه، تمرکز آن بر فرهنگ و فضای موجود در دبیرستان‌های آمریکا است. از آنجا که اکثر شخصیت‌های سریال نوجوان هستند، فضای سریال به خوبی معضلات آنها در جامعه و مدرسه را نشان می‌دهد و نقدهایی جدی به سیستم نادرست آموزشی وارد می‌کند.
این سریال به دلیل کیفیت ساخت و بیان دغدغه‌های اجتماعی، هنگام پخش فصل اول بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان گرفت و پخش آن برای یک فصل دیگر تمدید شد.

شما نمی‌توانید آینده را متوقف کنید.
شما نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید.
تنها راه فاش شدن راز این است که دکمه play را فشار دهید…

دانلود رایگان از فیدیبو

The post فقط امروز؛ کتاب «۱۳ دلیل برای اینکه» را رایگان بخوانید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط