نگاهی مختصر به جدیدترین اعضای اسمارت فون‌های سامسونگ [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

در رقابت میان اندرویدهای موجود در بازار سامسونگ تا این لحظه با اختلاف پیروز میدان بوده است. حتی عده‌ای معتقدند مدل‌های جدید گوشی‌های موبایل این برند یک سر و گردن از اپل بالاتر توصیف می‌شود. کمپانی سامسونگ که با هدف جهان‌ شمولی به بازار آمده بود، تاکنون به خوبی از پس آن برآمده است. قیمت خرید گوشی سامسونگ از 400 هزار تومان آغاز می‌شود و مرز 7 میلیون تومان را هم رد می‌کند. کافی است تنها یک دقیقه پشت سیستم خود، آگهی‌های خرید و فروش موبایل‌های این برند را در سایت دیوار چک کنید. اما تازه‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارند و قیمت آن‌ها در این سایت چگونه است؟

Galaxy S9

گلکسی اس 9، در دو مدل 128 و 64 گیگابایتی روانه بازار شد. فریم آلومینیومی، ضدآب بودن، حسگر قوی اثر انگشت، رزولوشن بالای صفحه نمایش و دوربین مجهز به فلش ال ای دی، تنها چند ویژگی برجسته این گوشی موبایل است. گلکسی اس 9 پلاس که در کنار مدل معمولی اس 9 تولید شد، اتمام حجت سامسونگ در سال 2018 نسبت به گوشی‌های هوشمندش بود. بازی‌های سنگین در گوشی‌های Galaxy S9 قابل نصب و اجراست و خبری از هنگ کردن موبایل هنگام باز کردن چندین برنامه نیست. نکته قوت دیگر اس 9 و اس 9 پلاس رنگ‌های قاب جدیدی است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند: ذغالی و بنفش. با این وجود اگر بخواهیم به دو نقطه ضعف این مدل اشاره کنیم، ظرفیت یکسان باتری در مقایسه با اس 8 و وزن بالای آن نسبت به سایر اعضای خانواده سامسونگ است. S9 و S9+ این روزها به دلیل نوسانات شدید بازار ارز، چندان موجود نیست. با این حال اگر به قسمت خرید گوشی سامسونگ در سایت دیوار مراجعه کنید، آگهی فروش نو و دست دوم این موبایل را خواهید دید؛ آن هم در قیمت‌های مختلف. به عنوان مثال S9+ در یک آگهی 9 میلیون تومان و در آگهی دیگر 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین مدل‌های دست دوم اما در حد نو اس 9 و اس 9 پلاس از 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد تا اینجای کار لقب گران‌ترین و لاکچری‌ترین گوشی موبایل سامسونگ به S9 و S9+ تعلق می‌گیرد.

Galaxy Note 8

گلکسی نوت 8 هم در رده گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ قرار می‌گیرد. قلم هوشمند، دوربین دوگانه و نمایشگر 6.3 اینچی مهم‌ترین اوصاف نوت 8 به شمار می‌آید. هدفون‌های قوی، ظرفیت بالای باتری، حافظه مناسب جهت ذخیره‌سازی و ضدآب بودن از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه عنوان می‌شود. نوت 8 مانند دیگر عضو خانواده سامسونگ یعنی اس 9 قیمت بالایی دارد. در سایت دیوار قیمت خرید گوشی ساممسونگ نوت 8 از 6 میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت مدل آکبند آن در دیوار 8 میلیون و 700 هزار تومان است؛ در حالی که در سایر سایت‌های آنلاین خرید و فروش تا 9 میلیون و 400 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است.

Galaxy A8 2018

سری جدید A8 که در سال 2018 از آن رونمایی شد، در واقع برای آن‌هایی طراحی شده بود که رویای داشتن گوشی قدرتمند اما کم‌قیمت‌تر را در سر می‌پروراندند. حسگر اثر انگشت، نمایشگر باکیفیت و دو دوربین سلفی ویژگی‌هایی است که A8 را برجسته می‌کند. به نظر می‌رسد نسبت به تعاریف و مزیت‌های این تلفن همراه، قیمت خرید آن در سطح قابل قبولی عنوان شده باشد. اگر به آگهی‌های خرید گوشی سامسونگ در سایت دیوار سری بزنید، به این قیمت‌ها پی خواهید برد. بالاترین رقم فروش این تلفن همراه 5 میلیون تومان و کم‌ترین آن 3 میلیون و 500 هزار تومان است.

The post نگاهی مختصر به جدیدترین اعضای اسمارت فون‌های سامسونگ [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط