تصاویر جدیدی از دنیای بزرگ Red Dead Redemption 2 را اینجا ببینید

امتیاز دهید post

برای عده بسیار زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، Red Dead Redemption 2 مورد انتظارترین بازی سال محسوب می‌شود. اولین تریلری که از گیم‌پلی این عنوان منتشر شد، نه تنها نشان از نزدیک بودن عرضه یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر را می‌داد، بلکه نمایی بود از یک جهش تازه‌ای که در دنیای بازی‌های ویدیویی در حال رخ دادن است. دنیای بزرگ Red Dead Redemption 2 جایی است که باید منتظر روایت تازه راکستار از غرب وحشی رو به افول باشیم.

راکستار معمولا علاقه چندانی به انتشار تریلرهای متعدد از عناوین خودش ندارد و معمولا گیمرها را تا زمان عرضه عنوان موردنظرش منتظر نگه می‌دارد. این قضیه در مورد Red Dead Redemption 2 هم صدق می‌کند و حالا تصاویر جدیدی از این عنوان مورد انتظار منتشر شده که شما را به تماشای آن‌ها دعوت می‌کنیم:

دنیای بزرگ Red Dead Redemption 2

همان‌طور که در تریلر جدید و تصاویر بالا از دنیای بزرگ Red Dead Redemption 2 دیدیم، نقشه این عنوان شامل مناطق مختلفی از شهری و روستایی گرفته تا صحراهای سوزان و دشت‌های سرسبز می‌شود. همچنین بارش برف و باران روی بازی تاثیر خواهد گذاشت و ممکن است طی انجام ماموریت‌هایی با زمین‌های گلی و راه‌های صعب العبور که کار شما را حسابی سخت می‌کنند، روبرو شوید.

در کل شهر‌های مختلفی در Red Dead Redemption 2 وجود دارند که هر کدام از آن‌ها پوشش جغرافیایی مخصوص به خودشان را داشته و طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برند. در ضمن، قبل از این هم گفته بودیم که هر کدام از NPC های حاضر در این بازی زندگی مختص به خودشان را داشته و رفتار تعریف شده جداگانه‌ای دارند.

البته بر خلاف آخرین بازی راکستار یعنی GTA V، طی مراحل RDR 2 تنها قابلیت کنترل یک کاراکتر را برعهده خواهیم داشت. البته هنوز مشخص نیست که آیا این یک کاراکتر همیشه آرتور مورگان بوده یا ممکن است در بعضی از مراحل کنترل شخصیت‌های دیگری را نیز در دست داشته باشیم.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای دو پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه پی سی این عنوان در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که این نسخه از بازی،‌ همزمان با عرضه کنسول‌های نسل بعدی وارد بازار شود.

The post تصاویر جدیدی از دنیای بزرگ Red Dead Redemption 2 را اینجا ببینید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط