انتشار تصاویری از نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A7؛ دوربین سه گانه و نمایشگر بدون مرز

امتیاز دهید post

سامسونگ ۱۹ مهرماه قصد دارد از گوشی گلگسی A9 پرو خودرونمایی کند. این موبایل قرار است از ماژول دوربین چهارگانه و چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره ببرد. حال به نظر می رسد کمپانی کره‌ای می‌خواهد یک گوشی ارزانتر نیز به همراه این موبایل معرفی کند چرا که امروز یک تصویر زنده و چند رندر گرافیکی از نسخه‌ی ۲۰۱۸ موبایل گلکسی A7 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است.

نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A7 بسیار به موبایل گلکسی A9 شباهت دارد چرا که در بدنه‌ی پشتی آن یک ماژول دوربین سه گانه‌ی عمودی تعبیه شده است. این ماژول که در گوشه‌ی چپ و بالای بدنه‌ی پشتی قرار گرفته، موجب شده نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A7 به اولین موبایل سامسونگ تبدیل گردد که از دوربینی سه گانه بهره می‌برد.

علاوه بر این موبایل یاد شده از یک نمایشگر بدون مرز با درصد تصویر ۱۸.۵ به ۹ استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب حاشیه‌های کناری‌اش بسیار باریک خواهد بود. حاشیه‌‌ی بالایی و پایینی به طور مساوری حجم بیشتری از صفحه نمایش را به خود اختصاص می‌دهند چرا که در حاشیه‌ی بالایی این موبایل بلندگو، LED اعلان‌ها، سنسور مجاورت و دوربین سلفی آن قرار گرفته است.

در قسمت سمت راست فریم این موبایل، دو کلید تنظیم صدا قرار گرفته و دکمه‌ی پاور گوشی آن‌ها را همراهی می کند. باید گفت که کلید پاور تعبیه شده در بدنه‌ی کناری موبایل نقش یک حسگر اثر انگشت را هم ایفا می‌کند و وظیفه‌ی احراز هویت را بر عهده دارد.

در قسمت پایینی این بدنه نیز یک درگاه USB Type-C جا خوش کرده که دقیقاً قسمت میانی را اشغال ‌می‌کند. ضمن اینکه جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز در کنار این پورت به چشم می‌خورد.

با توجه به مشخصات قبلی نسخه‌ی ۲۰۱۷ گلکسی A7 و سخت افزار‌ به کار رفته در دیگر گوشی های سامسونگ، به نظر میرسد نسخه ۲۰۱۸ این موبایل از یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده کند.

تماشا کنید: محققان هلندی پهپادی شبیه به مگس ساخته‌اند

The post انتشار تصاویری از نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A7؛ دوربین سه گانه و نمایشگر بدون مرز appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط