پافشاری بر سنت؛ پورشه911 تا آخرین نفس در برابر الکتریکی ها می ایستد

امتیاز دهید post

چندین سال است که پورشه از تکنولوژی هیبرید درون خودرو های خود بهره می برد. این خودروها وسایل نقلیه ای هستند که روی خط تولید قرار دارند. استفاده از تکنولوژی های برقی از 918 Spyder و پانامرا S E-Hybrid در سال ۲۰۱۳ شروع شد و امروز به پورشه Taycan که انتظار می رود در نمایشگاه های خودرویی سال ۲۰۱۹ معرفی شود و اولین محصول تمام الکتریک پورشه می باشد رسیده است. به نظر می رسد که پورشه برای تغییر به سمت تمام الکتریکی کردن محصولات خود دورخیز کرده باشد.

خبر بد اینکه باید به زودی حس و حال رانندگی به همراه صدای موتور های پورشه را فراموش کنیم و خبر خوب اینکه این اتفاق برای 911 تا حد امکان عقب خواهد افتاد. طبق گفته های دکتر فرانک استفن والیزر پورشه 911 آخرین محصول از این شرکت است که قوای محرکه برقی را تجربه می کند و 911 برقی به زودی راهی جاده ها نخواهد شد.

در واقع گفته های وی تکمیل کننده حرف های چند ماه پیش رئیس این شرکت آقای الیور بلوم در همین رابطه مبنی بر اینکه شاید هرگز 911 برقی نشود بود. نکته حائز اهمیت این است که آقای بلوم اشاره ای به هیبریدی شدن این خودرو نکرده بود.

با این وجود طبق اخبار منتشر شده بسیاری معتقد اند که نسل بعدی 911 به احتمال زیاد هیبریدی خواهد بود اما انتظار نمی رود تا 2024 شاهد حضور این نسل در خیابان ها باشیم.

برای کسانی که اشتیاق دیدن خودروهای برقی پورشه را دارند نیز این شانس وجود دارد تا مدل مسابقه ای خودروهای برقی این شرکت را که زودتر از محصولات معمولی عرضه می شوند ببینند.

این درحالی است که پورشه در عین حال که تمایلی به برقی کردن پورشه 911 نشان نمی دهد، مدل تایکان را در آستانه تولید انبوه دارد که قرار است اولین محصول تمام برقی این کمپانی و رقیبی برای محصولات تسلا باشد. بنابراین می توان گفت که مدیران پورشه تلاش دارند تا در عین سنت گرایی، نگاه محکمی نیز به بازار آینده صنعت خودرو داشته باشند.

The post پافشاری بر سنت؛ پورشه911 تا آخرین نفس در برابر الکتریکی ها می ایستد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط