AR Emoji و فیلم‌برداری فوق آهسته به گلکسی اس۸ و نوت ۸ اضافه شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

دو گوشی گلکسی اس۹ و گلکسی نوت ۹ دو ویژگی جذاب در دوربین‌شان داشتند که در دیگر گوشی‌های سامسونگ نظیر آن‌ها را ندیده بودیم. یکی از آن‌ها فیلم‌برداری فوق آهسته و دیگری استیکر‌های AR Emoji هستند که مخصوص به دو گوشی اس۹ و نوت ۹ بودند. اما خوشبختانه سامسونگ مشتریان سال گذشته خود را فراموش نکرده و با ارائه یک بروزرسانی، هر دوی این ویژگی‌ها را هم برای گلکسی نوت ۸ و هم برای گلکسی اس۸ عرضه کرده است.

البته ممکن است این بروزرسانی هنوز روی گوشی شما نیامده باشد اما به مرور برای تمامی نسخه‌های دو گوشی نوت ۸ و اس۸ عرضه خواهد شد.

برای فیلم‌برداری فوق آهسته اگرچه به نظر می‌رسد در حد و اندازه‌های گلکسی اس۹ باشد اما درواقع به دلیل سخت‌افزار قدیمی‌تر، گلکسی اس۸ نوت ۸ با سرعت ۴۸۰ فریم در ثانیه و برای ۰.۴ ثانیه اقدام به فیلم‌برداری می‌کنند. همانطور که می‌دانید دو گوشی مذکور از پردازنده سال گذشته یعنی اسنپ‌دراگن ۸۳۵ در برخی نقاط دنیا و در کشورمان از پردانزده اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می‌کنند.

AR Emoji نیز تلاش سامسونگ برای ساخت ویژگی مشابه Animoji در آیفون X بود که به جای استفاده از ایموجی‌ها، با دوربین جلویی گوشی چهره کاربر را تبدیل به یک استیکر کارتونی می‌کند و می‌توان حالت‌های مختلف چهره را با آن شبیه سازی کرد. این ویژگی نیاز سخت‌افزاری خاصی ندارد و با تکیه بر واقعیت افزوده اجرا می‌شود از همین رو مثل فیلم‌برداری فوق آهسته، محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این ویژگی‌های جدید در کنار بروزرسانی امنیتی ماه سپتامبر برای این دو گوشی عرضه شده و اگر هنوز شما این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، به احتمال زیاد تا چند روز آینده خواهید توانست آن را دانلود کنید.

منبع: ۹To5Google

The post AR Emoji و فیلم‌برداری فوق آهسته به گلکسی اس۸ و نوت ۸ اضافه شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط