هر آنچه که باید در مورد Memoji های iOS 12 بدانید

امتیاز دهید post

زمانی که اپل برای اولین بار Memoji ها را در مراسم WWDC معرفی می‌کرد، فقط تیم کوک یکی از آن‌ها را در اختیار داشت. اما حالا که iOS 12 برای تمام کاربران در سراسر دنیا منتشر شده، شما هم می‌توانید با یک آیفون X مجهز به جدیدترین آی او اس، یکی از این شکلک‌های بامزه و انیمیشنی را برای خودتان بسازید.

در این مطلب هر چه که باید در مورد Memoji ها بدانید را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

Memoji چیست؟

Memoji یک نوع انیموجی جدید است؛ کاراکترهای انیمیشنی که با تکیه بر دوربین سلفی آیفون X حالت چهره‌تان را آنالیز کرده و تقلید می‌کنند. در واقع این شما هستید که با شکلک درآوردن، به این شخصیت‌های کارتونی جان می‌دهید.

به طور کلی سیستم کار Memoji تفاوت چندانی با انیموجی‌ها ندارد، با این تفاوت که این بار شخصیت‌های کارتونی شما اژدها و ببر و امثال آن نیستند. بلکه حالا می‌توانید یک انسان کارتونی بسازید که دقیقا شبیه به شماست.

چطور Memoji بسازیم؟

Memoji

این کار را باید در اپلیکیشن Messages انجام بدهید. کافیست یک مکالمه را باز کرده و روی آیکن Animoji اشاره کنید. سپس + را فشار دهید. اگر آیکن به علاوه را نمی‌بینید، به سمت راست سوایپ کنید تا گزینه‌اش ظاهر شود.

حالا از این قسمت می‌توانید شخصی‌سازی Memoji تان را شروع کنید. گزینه‌ها فراوانند: از رنگ پوست و حالت موها گرفته تا شکل سر، ابروها، چشم‌ها، بینی، لب، گوش، ریش و سبیل و کلاه و عینک، همه را می‌توانید طبق سلیقه شخصی‌تان انتخاب کنید.

نکته عالی اینکه ساخت Memoji محدودیتی ندارد و اگر خصوصیتی را در کاراکترتان دوست نداشتید، می‌توانید در همان لحظه به ویرایش و اصلاح آن ویژگی بپردازید.

بعد از ساخت Memoji چه کارهایی می‌توان با آن انجام داد؟

Memoji

حالا که Memoji مورد علاقه‌تان را ساختید، می‌توانید با آن کارهای جالبی بکنید. مثلا می‌توانید یک کلیپ 30 ثانیه‌ای از کاراکتر کارتونی‌تان در حال صحبت کردن (یا حتی آواز خواندن) بسازید و به دوستان‌تان بفرستید. طبیعتا دوبله حرفه‌ای کار هم به عهده شماست!

یک خصوصیت جالب دیگر هم که در iOS 12 اضافه شده، استفاده از افکت‌های جدید اپلیکیشن Messages برای جابجا کردن کله Memoji ها با سر خودتان در عکس‌ها و ویدیوهاست. این ویژگی برای پنهان کردن چهره افراد در عکس‌های دسته‌جمعی می‌تواند بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد.

The post هر آنچه که باید در مورد Memoji های iOS 12 بدانید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط