نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین آیفون XS را ببینید

امتیاز دهید post

دو عکاس حرفه ای پس از محک زدن دوربین آیفون XS تصاویر ثبت شده با این موبایل را منتشر کرده اند.

اپل هفته گذشته از آیفون های XS و XS Max رونمایی کرد که دوربین های آنها روی کاغذ تفاوت چندانی با آیفون X ندارد، با این حال کمپانی سازنده مدعی شده که به لطف چیپست A12 باینویک این دوربین ها حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

ماژول تصویربرداری آیفون XS از دروبین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگایپسکلی، گشودگی دریچه لنز f/1.8 و f/2.4، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز از سنسور ۷ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره می برد.

اپل برای افزایش هرچه بیشتر وضوح جزییات و سایه های تصویر، پردازنده سیگنال جدیدی را با موتور عصبی یکپارچه کرده که به قابلیت Smart HDR منجر شده است.

یکی از این دو عکاس «پتا سوزا» نام دارد که سابقه کار در کاخ سفید را هم در کارنامه دارد. وی این تصاویر را در حومه واشنگتن ثبت کرده و ادیت روی تصاویر هم منحصرا با استفاده از ابزارهای اپلیکیشن پیش فرض دوربین آیفون XS صورت گرفته اند.

او که سابقه فعالیت به عنوان عکاس کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری «رونالد ریگان» و «باراک اوباما» را دارد، مدعی است که حدود دو میلیون عکس از باراک اوباما ثبت کرده که شامل استراحت او در کنار خانواده، پشت میز کار، حین ملاقات با سران کشورهای مختلف و غیره است اما مهم ترین آنها احتمالا تصویری است که اوباما را حین انتظار برای اطلاع از نتیجه ماموریت ترور «اسامه بن لادن» نشان می دهد. برای مشاهده تصاویر دیگری که سوزا با استفاده از آیفون XS ثبت کرده به سایت دیلی میل مراجعه کنید.

عکاس دوم هم «آستین مان» نام دارد که برای ثبت تصاویر با استفاده از دوربین XS به «زنگبار» در آفریقا سفر کرده است. برای مشاهده تصاویر بیشتر از این پروژه می توانید به صفحه وی در فلیکر مراجعه کنید.

The post نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین آیفون XS را ببینید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط