گلکسی اس ۱۰ میخی بر تابوت بریدگی نمایشگر

امتیاز دهید post

یکی از منابع آگاه چینی که تنها از طریق نام کاربری Ice Universe در رسانه های اجتماعی شناخته می شود، مدعی شده که نوآوری های گلکسی اس ۱۰ به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ختم نشده و کره ای ها با این موبایل به ترند بریدگی نمایشگر پایان می بخشند.

این منبع که بارها خبرهای او پیرامون غول فناوری کره درست از آب درآمده به جزییات بیشتری در این رابطه اشاره نکرده اما تاکید کرده که اطلاعات بسیاری در دست دارد که از انتشار آنها معذور است. دلیل تعبیه نشدن بریدگی نمایشگر عدم تمایل سامسونگ به کنار گذاشتن صفحه نمایش با پنل امولد و نسبت تصویر ۱۸:۵.۹، موسوم به نمایشگر بی نهایت است.گلکسی اس ۱۰

این نظریه که کره ای ها ترند بریدگی نمایشگر را از بازار موبایل های هوشمند محو می کنند تا حدودی جای تردید دارد چرا که این مساله مستلزم توسعه فناوری جدیدی است که بدون نیاز به نمایشگر های نامتقارن از حاشیه های اضافی بکاهد و در عین حال کپی کردن آن ساده بوده یا هزینه اندکی در پی داشته باشد.

دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاساخیرا شرکت هایی نظیر ایسوس، وان پلاس و تعدادی دیگر از موبایل سازها تاکید کرده اند که با توجه به دور از دسترس بودن نمایشگر واقعا بدون حاشیه و فاصله فراوان با تجاری سازی آن، بریدگی نمایشگر به این زودی ها از بین نخواهد رفت.

پیش از این گزارشی مبنی بر مجهز ساختن یکی از مدل های گلکس اس ۱۰ به دوربین سه بعدی با قابلیت سنجش عمق شنیده می شد که پیشتر در شیائومی می ۸ و آیفون ۱۰ شاهد آن بودیم. البته گوشی های می ۸ و آیفون ۱۰ این سنسور را در بریدگی تعبیه کرده اند، اما کمپانی کره ای احتمالا از رویکرد این دو شرکت پیروی نکرده و با همکاری استارتاپ Mantis Vision و تولیدکنند‌ه ماژول‌های Namuga این دوربین سه بعدی را بدون نیاز به نامتقارن ساختن نمایشگر در پرچمدار آتی سری اس پیاده سازی خواهد کرد.

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس ۱۰

The post گلکسی اس ۱۰ میخی بر تابوت بریدگی نمایشگر appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط