بنچمارک منتسب به اکسپریا XA3 در گیک بنچ ثبت شد

امتیاز دهید post

به تازگی بنچمارکی از گوشی سونی با شماره مدل H4493 در وب سایت گیک‌ بنچ رویت شده است. کارشناسان باور دارند که این نمرات به موبایل سونی اکسپریا XA3 یا یکی از نسخه‌ های پلاس و اولترای آن اختصاص داشته باشند.

سونی در این موبایل برای اولین بار از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده و به نظر میٰ‌رسید پردازنده‌ی قوی تر موجب شود که گوشی جدید بتواند عملکردی بهتری از نسل قبلی خود یعنی سونی اکسپریا XA2 برجای بگذارد چرا که نسل قبلی از چیپست ضعیفتر اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می‌برد.

با این وجود، نمرات کسب شده توسط این مدل نسبت به تلفن‌ های هوشمند قبلی آن چنان پیشرفت نکرده است.

همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل H4493 که به نظر می‌رسد همان سونی اکسپریا XA3 یا نسخه‌ هایی از آن باشد با چیپست اسنپدراگون ۶۰۰ خود موفق شده در تست تک هسته ای امتیاز ۸۵۳ و در تست چند هسته ای امتیاز ۴۱۷۲ را به ثبت برساند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت گیک بنچ، اکسپریا XA3 از یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و ۶ گیگابایت رم نیز در آن تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی میان رده جدید سونی به نسخه‌ی پلاس مدل قبلی یعنی اکسپریا XA2 دو شباهت زیادی داشته باشد چرا که موبایل قدیمی نیز از مقدار رم و نمایشگری یکسان استفاده می‌کرد.

بد نیست بدانید چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ از هشت هسته‌ی کورتکس A53 استفاده می‌کند. این در حالی است که اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ هسته‌ی طلایی Kryo 260 (ازنوع کورتکس A73) و چهار هسته‌ی نقره‌ای (از نوع کورتکس A53) دارد و از پردازنده‌ی گرافیکی سریعتری نیز بهره می‌برد.

تماشا کنید: سونی اکسپریا XA2 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و طراحی جدید معرفی شد

The post بنچمارک منتسب به اکسپریا XA3 در گیک بنچ ثبت شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط