۴ مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

متخصصین سایت XDA با بررسی فریمور اندروید پای، به شواهدی مبنی بر عرضه ۴ مدل مختلف از گوشی گلکسی اس ۱۰ دست پیدا کرده‌اند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها از فناوری ۵G پشتیبانی خواهد کرد. در این فریمور، فایل‌هایی به نام‌های «beyond 0»، «beyond 1»، «beyond 2» و «beyond 2 5G» دیده می‌شود. در داخل این فایل‌ها اطلاعات قابل توجهی وجود ندارد و مهم‌ترین ویژگی این موارد، همین نام‌گذاری آن‌ها است. با توجه به اطلاعاتی که قبلا منتشر شده است، می‌توانیم در مورد این نام‌گذاری اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

عبارت beyond نام رمز گوشی گلکسی اس ۱۰ محسوب می‌شود. عدد صفر به کوچک‌ترین گوشی اشاره دارد، عدد ۱ به گوشی اندازه متوسط و عدد ۲ هم مربوط به بزرگ‌ترین گجت است. همانطور که اپل در هفته گذشته سه مدل مختلف از آیفون X را روانه بازار کرد، سامسونگ هم قصد دارد چنین رویکردی را عملی کند.

گلکسی اس 10

در این فایل‌ها، حرف q به مدل‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون و مدل‌های فاقد این حرف، موارد مجهز به تراشه اگزینوس هستند. در برخی از نامگذاری‌ها می‌توانیم عبارت lte را مشاهده کنیم که گجت‌های مجهز به مودم ۴G هستند ولی در این میان می‌توانیم عبارت ۵G را در انتهای نام برخی از این فایل‌ها مشاهده کنیم.

بر اساس گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، گجت beyond 0 مربوط به گلکسی اس ۱۰ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی و دوربین اصلی واحد است.beyond 1 احتمالا یا به گوشی ۵.۸ اینچی مجهز به دوربین دوگانه یا یک گوشی نسبتا بزرگ‌تر که در میان اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس قرار می‌گیرد، اشاره دارد.beyond 2 هم به احتمال زیاد همان اس ۱۰ پلاس مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی و دوربین سه‌گانه اصلی و دوربین سلفی دوگانه خواهد بود و beyond 2 5G مدل مجهز به فناوری ۵G این گوشی محسوب می‌شود.

البته، فقط بر اساس نامگذاری این فایل‌ها نمی‌توان با قاطعیت در مورد عرضه ۴ مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ نظر داد. حتی هنوز برای اظهارنظر در مورد اینکه آیا سامسونگ مدل ۵G این گوشی را عرضه می‌کند یا نه، خیلی زود است. در مورد تراشه‌ها، XDA گزارش داده که اس ۱۰ احتمالا از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ بهره می‌برد و برای مودم ۵G هم گوشی موردنظر مجهز به مودم کوالکام X50 یا مودم اگزینوس ۵۱۰۰ خواهد بود. هردوی این مودم‌ها می‌توانند اینترنت ۵G را برای این گوشی به ارمغان بیاورند.

منبع: GSM Arena

The post ۴ مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط