لانچ تریلر فیفا 19 عرضه شد؛ خیزش قهرمانان [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

زمان زيادى تا عرضه فیفا 19 به عنوان بزرگ‌ترین بازی ورزشی سال باقی نمانده و الکترونیک آرتز به همین مناسبت تریلر جذابی را از این بازی منتشر کرده است. در این ویدیو که در آن تعدادی از ستاره‌های شناخته شده فوتبال حضور دارند، بخش‌های مختلف بازی طی مدت کوتاهی معرفی می‌شوند.

مانند تمام نسخه‌های اخیر سری فیفا می‌توانیم در فیفا جدید هم در نقش ستارگان مورد‌علاقه‌مان قرار بگیرم ‌و برای به دست آوردن جام‌هایی تلاش کنیم و در مسابقاتی حضور داشته باشیم که همیشه در مورد آن‌ها رویاپردازی می‌کردیم. همچنین، به این دلیل که پس از مدت‌ها لیگ قهرمانان اروپا به فیفا بازگشته، فیفا 19 حس ‌و حال متفاوتی با چند فیفا اخیر دارد و قطعا این رقابت‌ها تاثیر زیادی روی بخش‌های آفلاین و آنلاین این بازی خواهد گذاشت.

در ضمن، از همین امروز بخش وب اپ فیفا 19 در دسترس کاربران قرار گرفت. در این بخش شما می‌توانید بازیکنان جدیدی را خریداری کنید و چینش بازیکنان خود را نیز تغییر دهید. اپ اين قسمت از همين امروز براى ای‌او‌اس و اندروید در دسترس است.

فيفا جديد نسبت به گذشته تغييرات زيادى كرده و يكى از مهم ترین تغييرات آن نسبت به نسخه پیشین این مجموعه به سیستم تاکتیک های پویا بر می گردد. این سیستم اجازه خواهد داد که کاربران از قابلیت شخصی سازی بیشتری برای چینش ترکیب تیم خود بهره ببرند.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. تا قبل از عرضه بازى می‌توانید دمو فیفا 19 را به صورت رایگان دانلود کنید.

در اين دمو تيم‌های یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن مونیخ، دورتموند و اتلتیکو مادرید حضور دارند. همچنین در دمو بخش Journey هم شاهد جدیدترین ماجراجویی الکس هانتر خواهیم بود که البته تنها شخصیت قابل انتخاب در بخش داستانی بازی نیست.

The post لانچ تریلر فیفا 19 عرضه شد؛ خیزش قهرمانان [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط