اطلاعات موجود در بتای iOS 12.1 به معرفی آیپد پرو 2018 در پاییز اشاره دارند

امتیاز دهید post

برخی از کاربران پیش از مراسم معرفی آیفون های جدید، امیدوار بودند که طی این مراسم اپل از آیپدهای جدید (به خصوص آیپد پرو) نیز رونمایی کند که البته چنین اتفاقی نیفتاد.

حال اما با انتشار نسخه بتا از iOS 12.1، اطلاعاتی در کدهای آن پیدا شده که به معرفی نسل جدید آیپد(ها) در پاییز سال جاری اشاره دارد. این موضوع زمانی مهمتر می شود که بدانیم بتای قبلی iOS تنها به آیفون های 2018 اشاره کرده بود و در آن خبری از آیپدهای 2018 نبود.

عبارت «iPad2018Fall» در رشته های کد iOS 12.1 قابل رؤیت است

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، عبارت «iPad2018Fall» در رشته های کد iOS 12.1 موجود بوده و معرفی آیپدهای جدید را تأیید می کند. همچنین اخبار دیگری نیز منتشر شده که به اضافه شدن پشتیبانی از حالت افقی توسط سنسور Face ID اشاره دارد که این موضوع احتمال وجود آیپدهای جدید را تقویت می کند.

در کنار موارد فوق، اظهارات مینگ چی کو افشاگر معروف نیز وجود دارد که گفته بود آیپدهای 2018 به جای درگاه لایتنینگ از پورت USB-C بهره خواهند برد.

گفتنی است با در نظر گرفتن اطلاعات موجود و بر خلاف پیش بینی برخی کاربران، کمپانی اپل رویداد دیگری را پاییز امسال برگزار خواهد کرد و طی آن آیپدهای جدید شامل نسخه 2018 آیپد پرو را به بازار معرفی می کند.

تنها 2 درصد از مشتریان اپل حاضر به خرید هوم‌ پاد شده‌اند

The post اطلاعات موجود در بتای iOS 12.1 به معرفی آیپد پرو 2018 در پاییز اشاره دارند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط