سرویس آنلاین و اشتراکی نینتندو سوییچ رسماً آغاز به کار کرد

امتیاز دهید post

سرویس «نینتندو سوییچ آنلاین» هم اکنون به صورت رسمی آغاز به کار کرده است و به این ترتیب، دیگر دسترسی به قابلیت های آنلاین بازی ها مثل گذشته رایگان نخواهد بود. برای لذت بردن از همان بازی ها حالا باید اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

خوشبختانه اشتراک این سرویس به اندازه پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد گران قیمت نیست و قابلیت های بیشتری نسبت به تجربه آنلاین بازی ها در اختیارتان می گذارد. با این سرویس می توانید از طریق اپلیکیشن Switch Online با دوستان تان چت کنید، از سیوهای ارزشمند بازی ها در فضای ابری بک آپ بگیرید و هر ماه به تجربه کالکشنی رو به رشد از بازی های کنسول NES بپردازید. این بازی های رترو نیازمند اشتراک همیشگی نینتندو سوییچ آنلاین هستند و در صورتی که اشتراک به پایان برسد، دسترسی به آنها امکان پذیر نخواهد بود.

اگر به استفاده از این سرویس علاقه مند هستید، ابتدا باید فرمور دستگاه را به نسخه 6.0 به روزرسانی کنید که همزمان با آغاز به کار سرویس عرضه شده است. پیش از دریافت به روزرسانی مطمئن شوید اکانت درست نینتندو را به کنسول لینک کرده اید، زیرا بعد از آپدیت امکان تغییر آن وجود ندارد. سپس باید از همگام سازی اکانت نینتندو با کنسول سوییچ مطمئن شوید و بعد از این، دستگاه شما برای بهره مندی از مزایای نینتندو سوییچ آنلاین آماده است.

سرویس آنلاین نینتندو با قیمت های متفاوت در دسترس قرار می گیرد و می توان یا به صورت مستقیم از eShop نینتندو و یا با خرید گیفت کارت به عضویت آن در آمد. اشتراک یک ماهه، سه ماهه و 12 ماهه به ترتیب 3.99، 7.99 و 19.99 دلار هزینه روی دستتان می گذارند و ضمناً با پرداخت 34.99 دلار می توان تا سقف 8 اکانت نینتندو روی چندین کنسول سوییچ را به عضویت آن درآورد؛ قابلیتی که قطعاً برای خانواده ها و جمع های دوستی مناسب است.

The post سرویس آنلاین و اشتراکی نینتندو سوییچ رسماً آغاز به کار کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط