اپلیکیشن ماشین حساب گوگل هم به آخرین نسخه از متریال دیزاین مجهز شد

امتیاز دهید post

گوگل در این چند روز اپلیکیشن‌هایش را به آخرین نسخه متریال دیزاین مجهز کرده و بعد از گوگل فوتوز، Messages و کروم حالا نوبت به ماشین حساب گوگل (Google Calculator) رسیده تا میزبان تغییرات ظاهری جدید باشد. در ماشین حساب گوگل جدید صفحه کلید خاکستری حالا جایش را به یک صفحه کلید سفید داده و رنگ آبی و مشکی بخش اعمال ریاضی هم وضوح بیشتری پیدا کرده‌اند.

در کنار این‌ تغییرات، فونت برنامه نیز به Product Sans تغییر کرده و همچنین جای 0 و . عوض شده. این آپدیت ظاهری برای نسخه 7.5 اپلیکیشن انتشار یافته و هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آخرین تغییرات را دریافت کرده‌اید، به گوگل پلی رفته و در قسمت آپدیت‌ها نگاهی به ماشین حساب بیاندازید.

شاید بزرگترین کمبودی که فعلا در نسخه جدید ماشین حساب گوگل احساس می‌شود، نبود حالت تاریک باشد؛ متریال دیزاین جدید تاکید بیشتری روی رنگ سفید دارد و برخلاف بقیه اپ‌های گوگل که دارای تم مشکی هستند اما فعلا خبری از این تم در ماشین حساب گوگل نیست. اگرچه احتمالا در آینده نزدیک گوگل این حالت را به ماشین حسابش هم خواهد آورد.

بد نیست بدانید گوگل امروز تایید که اپلیکیشن یوتوب گیمینگ را به زودی غیر فعال می‌کند. البته این تصمیم به معنای پایان کار خود یوتوب گیمینگ نخواهد بود. در واقع گوگل می‌خواهد اپ یوتوب گیمینگ را با خود یوتوب ترکیب کرده و کاربران جای استفاده از یک اپلیکیشن متفاوت، از طریق خود یوتوب می‌توانند به همان ویژگی‌ها و محتویات قبلی دسترسی پیدا کنند.

The post اپلیکیشن ماشین حساب گوگل هم به آخرین نسخه از متریال دیزاین مجهز شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط