ویژگی های جدید مرورگر سامسونگ در اندروید P لو رفت

امتیاز دهید post

اخیرا سامسونگ برای مرورگر اختصاصی خود بروزرسانی های جدیدی ارائه کرده که البته فقط در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی ویژگی هایی نظیر پیشنهاد آنی و اعلان خبر های جدید را شامل می شود. اما به نظر می رسد که نسخه‌ی جدید مرورگر سامسونگ در دست ساخت باشد.

به عنوان بخشی از تجربه‌ی سامسونگ ۱۰ یا Samsung Experience 10 که برای همه‌ی تلفن های هوشمند پرچمدار این شرکت کره‌ای در کنار اندروید P عرضه می شود، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای جدید از مرورگر خود را ارائه دهد. به لطف کاربران XDA Developers، می توان پیش بینی های دقیق تری از ویژگی های جدید این مرورگر داشت.

مهم ترین تغییری که توسط سامسونگ در این مرورگر به چشم می خورد، تغییر طراحی بخش دسترسی سریع این اپلیکیشن است. بنا بر این تغییرات حالا کاربران می توانند حالت شب یا تاریک را برای همه‌ی وبسایت هایی که به آن ها سر می زنند فعال کنند. علاوه بر این، امکان تغییر انداز‌ه‌ی نوشته ها و مدیریت افزونه های نصب شده نیز وجود خواهد داشت.

عکس هایی که در بالا مشاهده کردید با استفاده از تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S9 پلاس گرفته شده که از سیستم عامل اندروید پای نسخه‌ی بتا استفاده می کند. همانطور که در عکس ها قابل مشاهده است، این سیستم عامل از نسخه‌ی جدید مرورگر سامسونگ نیز بهره مند است. البته باید به یاد داشته باشیم که این عکس ها نشان دهنده‌ی نسخه‌ی بتای اندروید پای است و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ممکن است تغییراتی در آن به وجود بیاید. اما حداقل با توجه به این عکس ها می توانیم مطمئن باشیم که مرورگر بعدی سامسونگ چگونه خواهد بود.

The post ویژگی های جدید مرورگر سامسونگ در اندروید P لو رفت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط