اطلاعات و تصاویر جدیدی از هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro منتشر شد

امتیاز دهید post

تنها ۲۶ روز تا معرفی گوشی هواوی میت ۲۰ پرو باقی مانده و هر روز که به رونمایی از این تلفن همراه نزدیک می شویم، تصاویر واطلاعات لو رفته‌ی بیشتری از این تلفن همراه به گوش می رسد.

روز گذشته دو عکس از نمای جلویی این تلفن هوشمند عرضه شد. در این عکس ها نمای کاملی از صفحه نمایش آمولد ۶.۳ اینچی قابل مشاهده است. طبق این تصاویر به نظر می رسد که هواوی میت ۲۰ پرو به طور کامل فاقد قاب است اما در بالای صفحه حاشیه‌ای که بار ها از آن صحبت شده بود را داراست. همچنین در پایین صفحه هم حاشیه‌ای نازک قابل مشاهده است. علاوه بر این، در عکسی دیگر که از زاویه‌ای متفاوت گرفته شده می توان قاب آلومینیومی این گوشی را هم مشاهده کرد. نکته‌ی جالب توجه دیگر در عکس های لو رفته، دکمه‌ی پاور قرمز رنگ آن است که در عکس زیر قابل مشاهده است ولی قابل تایید نیست.

گذشته از خبر های لو رفته از هواوی میت ۲۰ پرو، این شرکت چینی با عرضه‌ی تیزر هایی به طور رسمی بهره مندی Huawei Mate 20 از دوربین سه گانه را تایید کرده. اما چند ساعت پیش این شرکت با ویدیویی دیگر از ماژول مربعی شکل خود در پشت تلفن های همراه خود رونمایی کرد.

مثل ویدیو های گذشته همچنان خبری از اطلاعات رسمی راجع به مشخصات داخلی این گوشی ارائه نشد. اما در آخرین ویدیوی منتشر شده به نظر می رسد که علی رغم به عدم به روزرسانی سنسور ها، دو پرچم دار آینده‌ی هواوی به دنبال ارتقاء کیفیت هایی هستند که پیش تر در P20 پرو ارائه کرده بودند.

علاوه بر پیشرفت هایی که در بخش دوربین اعمال می شود، سری میت ۲۰ از پردازنده‌ی کاییرین ۹۸۰ بهره مند خواهد بود که کارایی‌اش را افزایش می دهد. همچنین به نظر می رسد که این تلفن همراه از رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره مند خواهد شد. علاوه بر این، باتری های بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دو پرچم دار بعدی هواوی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این باتری ها از ۴۰ وات شارژ از طریق کابل و ۱۵ وات شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین همانطور که از قبل مشخص بود سری میت ۲۰ هواوی از سیستم عامل اندروید 9 Pie همراه با رابط کاربری EMUI 9.0 بهره مند خواهد بود.

هواوی میت ۲۰

علاوه بر این ها به نظر می رسد که شرکت چینی بعد از رقابتی ناموفق با ایرپاد های اپل، این بار بخواهد قدرتمند تر از گذشته عمل کند. ماه آینده هواوی از FreeBuds 2 پرو رونمایی خواهد کرد. به نظر می رسد هواوی دست به تغییرات اساسی در طراحی FreeBuds 2 زده و به نظر اندازه شان کوتاه تر شده تا سایزی به اندازه‌ی ایرپاد های اپل داشته باشند. علاوه بر این، از تصاویر چنین بر می آید که بزرگی بخشی از ایرپاد که به داخل گوش می رود هم کاهش پیدا کرده است.

از ویژگی های جدید FreeBuds 2 پرو می توان به افزایش کیفیت انتقال بی سیم صوت اشاره کرد که کیفیت صدا های شنیده شده را افزایش می دهد. همچنین می توان از این ایرفون به عنوان یک هدست برای ارتباط با Google Assistant هم بهره برد. همچنین بهره مندی از آخرین تکنولوژی در این ایرفون باعث می شود که قدرت تشخیص صدای به مراتب بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

اما نکته‌ی قابل توجهی که بیش از همه راجع به FreeBuds 2‌ خودنمایی می کند امکان شارژ بی سیم آن است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید می توانید با قرار دادن جعبه‌ی ایر فون ها روی Huawei Mate 20 pro به شارژ کردن ایرفون ها بپردازید.

هواوی میت ۲۰

هواوی میت ۲۰ پرو همراه با پرچم دار دیگر چینی، ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه به طور رسمی در شهر لندن معرفی خواهند شد.

The post اطلاعات و تصاویر جدیدی از هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro منتشر شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط