رونمایی از دانته در تریلر جدید Devil May Cry 5 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

طی نمایشگاه توکیو‌ گیم شو تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شده که نبرد‌های هیجان انگیزی از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی دانته و نیرو طی آن به نمایش گذاشته می‌شوند.

در این ویدیو سرانجام و برای اولین بار، شاهد به نمایش گذاشته شدن نحوه مبارزه دانته هستیم. مانند رسم همیشگی سری دی‌ام‌سی، باز هم تلفن دانته زنگ می‌خورد و او تصمیم به شروع ماجراجویی خود و مبارزه با شیاطین می‌گیرد. البته علاوه بر دانته، دیگر شخصیت اصلی Devil May Cry 5 یعنی نیرو نیز در صحنه‌هایی از ویدیوی زیر جا دارد.

با توجه به ویدیو‌هایی که از این بازی طی ماه‌های اخیر منتشر شده، باید انتظار یک اکشن شلوغ را در Devil May Cry 5 داشته باشیم که البته از المان‌های موفق نسخه ریمستر بازی که بسیار موردپسند منتقدان قرار گرفته بود نیز الهام گرفته است. البته طبق گفته سازندگان این قسمت، بازی Devil May Cry 5 مخصوص طرفداران قدیمی طراحی شده است.

یکی از جالب‌ترین نکات این تریلر مربوط به شخصیت V می‌شود که هنوز مشخص نیست که چه نقشی را در داستان این قسمت ایفا خواهد کرد. کپکام قول داده تا در ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری را از او و دلیل حضورش در Devil May Cry 5 منتشر کند.

پیش از این کپکام در مورد داستان دویل‌می‌کرای جدید این گونه گفته بود:‌ «سال‌ها از ورود ارتش‌های شیطانی به زمین می‌گذارد اما بار دیگر موج حملات شروع شده است. در چنین شرایطی، آخرین امید بشریت برای نجات، 3 شکارچی شیطان هستند که هر کدام دارای سبک و ویژگی‌های متفاوتی هستند».

در حال حاضر دانته و نیرو به عنوان دو شکارچی، معرفی شده‌اند و احتمال می‌رود که همین شخصیت V، سومین نفر از این گروه باشد. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

The post رونمایی از دانته در تریلر جدید Devil May Cry 5 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط