گوگل بی سر و صدا نام اپلیکیشن Keep را به Keep Notes تغییر داد

امتیاز دهید post

طی ماه‌های گذشته اضافه شدن خطوط شبکه‌ای هنگام نقاشی و پشتیبانی از تسک‌های فرعی تنها تغییرات مهم اپلیکیشن Google Keep بوده‌اند. با این وجود، به تازگی تغییر قابل توجهی در این سرویس اتفاق افتاده که شاید بسیاری از کاربران هنوز متوجهش نشده‌ باشند.

با انتشار نسخه 5.0.371.03، گوگل بی سر و صدا نام اپلیکیشن Keep را به Keep Notes تغییر داده است. به محض نصب این نسخه و ورود به اپ، می‌توانید این تغییر را از آیکن صفحه خانه و البته صفحه اطلاعات اپلیکیشن در تنظیمات اندروید متوجه بشوید.

با این وجود، هنوز نام اپلیکیشن تحت وب این سرویس به Keep Notes تغییر نکرده و همچنان عنوان Google Keep را در بالای صفحه مشاهده می‌کنید. اما از سوی دیگر اگر همین حالا به پنل کناری جیمیل و فهرست افزونه‌های آن نگاهی بیندازید، متوجه تغییر نام گوگل کیپ به Keep Notes خواهید شد.

گوگل هنوز علت این تغییر نام را به طور رسمی اعلام نکرده، اما می‌توان حدس زد که احتمالا از این پس تمرکز Keep روی خصوصیات یادداشت برداری خواهد بود و امکان دارد قابلیت‌های حساس به زمان و ویژگی‌های دیگری مثل ساخت فهرست‌های انجام کار به سرویس دیگر گوگل یعنی Google Tasks منتقل شوند.

در انتها باید بدانید که اپلیکیشن هنوز در پلی استور به Keep Notes تغییر نام نداده، با این وجود می‌توانید همین حالا فایل APK نسخه جدید اپ (نسخه 5.0.371.03) را از این لینک دریافت کنید.

The post گوگل بی سر و صدا نام اپلیکیشن Keep را به Keep Notes تغییر داد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط