آمازون با اکو ساب، اکو لینک و اکو امپ تجربه صوتی اسپیکرهای خود را دگرگون می‌کند

امتیاز دهید post

شب گذشته کمپانی آمازون در خبری غافلگیرکننده و غیرمنتظره اعلام کرد که رویدادی در شهر سیاتل و با محوریت سخت افزارهای مبتنی بر دستیار دیجیتالی الکسا برگزار می کند. چند ساعت پس از این اعلامیه، رویداد مورد اشاره برگزار شد و این غول خرده فروشی آنلاین از سه محصول تازه رونمایی کرد.

نخستین محصول، «آمازون اکو ساب» است. با اسپیکرهای آمازون اکو، تمرکز این شرکت همواره بر ادغام با الکسا بوده و متاسفانه مشتریانی که به دنبال یک تجربه صوتی تحسین برانگیز بودند به دست فراموشی سپرده شدند. اما اینجاست که اکو ساب وارد صحنه می شود. همانطور که از نام دستگاه پیداست، اکو ساب یک ساب ووفر جدید است که به یک ووفر 6 اینچی مجهز شده و می تواند با اسپیکرهای اکو همگام سازی شود.

آمازون دقیقاً اعلام نکرده که این ساب ووفر با تمام اسپیکرهای اکو سازگار است یا خیر، اما در مراسم رونمایی شاهد همگام سازی آن با مدل استاندارد آمازون اکو بودیم. در هر حال امکان همگام سازی اکو ساب با دو اسپیکر به صورت همزمان وجود دارد که یک سیستم استریو 2.1 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بعد از اکو ساب نوبت به دو محصول دیگر می رسد که با هدف بهبود چشمگیر تجربه صوتی توسعه یافته اند. «اکو لینک» طراحی شده تا با اتصال به آمپلی فایرها، صدایی با کیفیت تولید کند. «لینک امپ» هم از طرف دیگر یک آمپلی فایر دو کاناله و 60 واتی را شامل می شود. جالب اینجاست که هیچ یک از این محصولات به میکروفون مجهز نشده اند و آمازون آن ها را ساخته تا به صورت همزمان با دیگر محصولات اکو مورد استفاده قرار گیرند.

از نظر تاریخ عرضه و قیمت گذاری، آمازون اکو ساب هم اکنون با قیمت 129.99 دلار برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و تا پایان ماه سپتامبر به دست مشتریان می رسد. اکو لینک و اکو امپ هم در تاریخ نامعلومی طی سال آتی میلادی از راه می رسند و به ترتیب 199.99 و 299.99 دلار قیمت گذاری شده اند.

The post آمازون با اکو ساب، اکو لینک و اکو امپ تجربه صوتی اسپیکرهای خود را دگرگون می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط