ابزار اندازه‌گیری موجود در iOS 12 چندان هم دقیق نیست

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های تازه‌نفس موجود در iOS 12 اپلیکیشنی به نام Measure است. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از واقعیت افزوده، می‌تواند فاصله بین دو نقطه را اندازه بگیرد و طول، عرض و مساحت اشیاء مختلف را محاسبه کند. این اپلیکیشن در آیفون SE، آیفون ۶ اس یا جدیدتر، نسل پنجم آیپد یا جدیدتر و آیپد پرو قابل استفاده است. باز هم باید خاطرنشان کنیم که گجت‌های مبتنی بر iOS 12 می‌توانند این اپلیکیشن را اجرا کنند.

قبل از اینکه بخواهید قابلیت‌های این اپلیکیشن را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار دهید، باید بگوییم که محاسبات آن چندان هم دقیق نیست. دو روز پیش، یکی از وبلاگ‌نویس‌ها عملکرد این اپلیکیشن را در موارد مختلف بررسی کرده و نتایج این بررسی‌ها را در وبلاگ خود منتشر کرده است. او طی این بررسی‌ها متوجه شده که در اندازه‌گیری‌های مختلف از شیء یکسان، در بیشتر مواقع نتایج گوناگونی به نمایش درمی‌آید.

iOS 12

ابعاد این قاب ۷۸ در ۱۰۱ سانتی‌متر است و نشان می‌دهد که ابزار واقعیت افزوده اپل حدود ۲۰ درصد خطا دارد.

طبق بررسی‌های این وبلاگ‌نویس، روی هم رفته، نتایج به دست آمده معمولا حدود ۲۰ درصد خطا دارند. شاید اپل به‌زودی با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی این موضوع را تا حدی اصلاح کند و شاید هم این مساله اصلاح‌پذیر نباشد.

اگر می‌خواهید از نحوه بهره‌گیری از این اپلیکیشن خبردار شوید، می‌توانید به این صفحه موجود در سایت اپل مراجعه کنید. البته قبل از اندازه‌گیری‌ها بهتر است که یک نوار متر هم به همراه داشته باشید زیرا به نتایج به دست آمده از این اپلیکیشن چندان نباید اعتماد کنید.

منبع: Phone Arena

The post ابزار اندازه‌گیری موجود در iOS 12 چندان هم دقیق نیست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط