سامسونگ به طور رسمی اولین تلفن خود با دوربین سه گانه را معرفی کرد

امتیاز دهید post

سامسونگ به طور رسمی به جمع تولید کنندگان گوشی ها با دوربین سه گانه پیوست. این شرکت کره‌ای امروز رسما عرضه‌ی گلکسی A7 در اروپا و آسیا را اعلام کرد که نقطه‌ی تاییدی بود بر خبر هایی که روز های گذشته از نسخه‌ی ۲۰۱۸ این تلفن هوشمند به گوش می رسید.

غول آسیایی اعلام کرده که تلفن همراه هوشمند بعدی این شرکت میان رده‌ای خواهد بود که از دوربین سه گانه‌ی پشتی بهره مند است. این دوربین از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک استفاده می کند. همچنین در این گوشی از لنز عمقی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که برای افکت بوکه از آن استفاده خواهد شد. همچنین لنز واید یا عریض این گوشی ۸ مگاپیکسل خواهد بود که گستره‌ی دید تا ۱۲۰ درجه را پوشش خواهد داد.

تصاویری که پیش تر از نسخه‌ی ۲۰۱۸ سامسونگ گلکسی A7 ارائه شده بود

این دستگاه از صفحه نمایش Full HD سوپر آمولد ۶ اینچی استفاده می کند. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و قدرت آن از پردازنده‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی تامین می شود. رم مورد استفاده در این تلفن هوشمند ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. اندروید اورئو سیستم عامل مورد استفاده در این تلفن همراه است. هنوز قیمت آن مشخص نیست، اما ۲۰ مهرماه زمان رسمی عرضه‌ی این تلفن هوشمند اعلام شده است.

تا امروز به طور عملی تنها تجربه‌ی استفاده از دوربین های سه گانه را با پرچم دار شرکت چینی یعنی P20 پرو هواوی داشته‌ایم. اما می توان اطمینان داشت که سامسونگ به دنبال ایجاد ویژگی های خاص و جدیدی به دوربین تلفن های هوشمند نسل بعدی خود خواهد بود. طبق برخی از شایعات گفته شده که سامسونگ گلکسی S10 از دوربین پشتی پنج گانه بهره مند خواهد بود که به نظر این تعداد لنز کمی زیاد به نظر می رسد.

به هر ترتیب طبق گفته‌ های رئیس ساسونگ یعنی DJ Koh اواسط شهریور ماه به شبکه‌ی CNBC اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال ارائه‌ی تلفن های میان رده با ویژگی هایی خاص است. چرا که سامسونگ به دنبال تامین نیاز های افرادیست که به دنبال ویژگی های جدید در تلفن هوشمند هستند اما توانایی خرید پرچمداران را ندارند.

The post سامسونگ به طور رسمی اولین تلفن خود با دوربین سه گانه را معرفی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط