اسپایدرمن رکورد فروش God of War را هم شکست

امتیاز دهید post

سونی سالی فوق‌العاده را با عرضه انحصاری‌های با کیفیت برای پلی استیشن 4 سپری می‌کند. اسپایدرمن که یکی از معدود بازی‌های با کیفیت ساخته شده بر اساس شخصیت مردعنکبوتی طی سه دهه اخیر محسوب می‌شود، توانسته تا با رسیدن به رکورد ۳.۳ میلیون نسخه در عرض تنها ۳ روز، رکورد دیگر انحصاری پلی استیشن 4 یعنی God of War را هم بشکند.

با ثبت این آمار، حالا Spider-Man رکورد سریعترین فروش میان انحصاری‌های کنسول نسل هشتمی سونی را به نام خود ثبت کرده است. جالب است بدانید که این بازی قبل از انتشار خود هم یک میلیون نسخه پیش‌خرید شده که خود این رقم‌ هم رکورد جدیدی برای سونی محسوب می شود.

البته همین رکورد عالی هم بدون در نظر گرفتن نسخه Amazing Red بازی که شامل یک پلی استیشن 4 پرو با تم اسپایدرمن، یک دوال شاک و یک نسخه از بازی می‌شود، به ثبت رسیده است.

اسپایدرمن پیش از این هم رکورد سریع‌ترین فروش سال 2018 را در بازار بریتانیا به ثبت رسانده بود. قبل از عرضه بازی، این رکورد در اختیار عنوان موفق یوبی‌سافت،‌ فارکرای 5 قرار داشت. شکستن رکورد سریع‌ترین فروش از آن‌ جهت فوق العاده است که فارکرای 5 برای سه پلتفرم و مردعنکبوتی به صورت انحصاری تنها برای پلی استیشن 4 عرضه شده است.

این بازی در حال حاضر هم در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های جزیره قرار دارد و جدید‌ترین نسخه از سری توم ریدر یعنی Shadow of Tomb Raider هم در هفته اول نتوانست صدر جدول را از اسپایدرمن پس بگیرد.

بسیاری Spider-Man را بهترین بازی ساخته شده بر اساس شخصیت مردعنکبوتی و یکی از بهترین عناوین ابرقهرمانی تاریخ می‌دانند. عملکرد بسیار خوب این عنوان باعث شده تا از همین حالا زمزمه‌های نسخه بعدی هم شنیده شود. طی هفته‌ای که گذشت و به مناسبت عملکرد خوب اسپایدرمن، نگاهی به تاریخچه حضور این شخصیت در دنیای بازی‌های ویدیویی داشتیم که ویدیو آن را می‌توانید در این پست مشاهده کنید.

The post اسپایدرمن رکورد فروش God of War را هم شکست appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط