ابزار اندازه‌گیری واقعیت افزوده iOS 12 به اندازه کافی دقیق نیست

امتیاز دهید post

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های iOS 12 که چند روزی از انتشار آن می‌گذرد، اپلیکیشن واقعیت افزوده‌ای است به نام Measure که می‌تواند اشیاء مختلف را اندازه‌گیری کند. به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده، Measure فاصله بین دو نقطه را در نظر می‌گیرد تا بر اساس آن به محاسبه طول، عرض، مساحت و ارتفاع اشیاء بپردازد.

این اپلیکیشن را می‌توانید در آیفون‌‌های SE، 6s و نسل‌های جدیدتر، آیپد نسل پنج به بعد و آیپد پرو تجربه کنید، البته به این شرط که آپدیت iOS 12 را دریافت کرده باشید. اما پیش از شروع به استفاده از Measure باید نکته‌ای را بدانید: شاید اندازه‌گیری‌های این اپ آنقدرها که تصورش را می‌کنید دقیق و درست نباشند.

کرک مکِلهرن، یکی از کاربران اپل به تازگی در وبلاگ شخصی خود پستی منتشر کرده و عملکرد Measure را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار داده است. او در این پست به موقعیت‌هایی اشاره کرده که اپلیکیشن در اندازه‌گیری اشیاء، به طرز عجیبی به اشتباه افتاده. به عنوان مثال با چندین مرتبه اندازه‌گیری یک شیء، نتایج متفاوتی بدست آمده است.

ابعاد واقعی این تابلو 78 در 101 سانتی متر است

در یکی دیگر از این اندازه‌گیری‌ها، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اپلیکیشن واقعیت افزوده اپل ابعاد یک تابلوی نقاشی را حدودا 20% کوچکتر از ابعاد واقعی اندازه‌گیری کرده که اختلاف نسبتا بزرگی به حساب می‌آید.

با این حساب، مشخص است که اپلیکیشن Measure برای اندازه‌گیری دقیق اشیاء هنوز ابزار قابل اطمینانی نیست و نیاز به یک به‌روزرسانی اساسی از سوی اپل دارد. بنابراین اگر شما هم با تست این اپلیکیشن به نتایج غلط برخورد کرده‌اید، شاید بد نباشد که این موضوع را با پشتیبانی اپل در میان بگذارید.

The post ابزار اندازه‌گیری واقعیت افزوده iOS 12 به اندازه کافی دقیق نیست appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط