انتشار رندر جدید از نوکیا X7 با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه

امتیاز دهید post

کمپانی HMD Global امسال علاقه زیادی به عرضه مدل های «پلاس» نشان داده و پس از معرفی گوشی های نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس که با نام های X5 و X6 نیز شناخته می شوند، مدل 7 پلاس را نیز عرضه کرد. اما با توجه به نحوه نام گذاری سایر مدل ها، انتظار می رود نسخه ای با نام 7.1 پلاس (نوکیا X7) نیز در راه باشد که امروز رندر تازه ای از این مدل منتشر شد.

البته تصاویر و رندرهایی که پیش از این از نوکیا X7 منتشر شده بودند، به عدم وجود بریدگی نمایشگر اشاره داشتند؛ اما رندر جدید احتمال حضور ناچ را در نوکیا 7.1 پلاس تقویت می کند.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، بریدگی نمایشگر نوکیا X7 محل قرارگیری دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه خواهد بود و بخش پایین نمایشگر نیز حاشیه نسبتاً ضخیمی (با توجه به استانداردهای روز) دارد. البته حاشیه صفحه نمایش در دو طرف دستگاه باریک است.

نوکیا X7 از چیپست اسنپدراگون 710 با رم 6 گیگابایتی بهره مند خواهد بود

هرچند در نگاه اول طراحی نوکیا X7 ما را به یاد نوکیا X6 می اندازد، اما تفاوت هایی مانند حذف حلقه براق دور سنسور اثر انگشت و استفاده از لنز کارل زایس نشان می دهند با گوشی جدیدی مواجه هستیم. همچنین بر اساس سایر اطلاعات منتشر شده، محصول بعدی نوکیا از چیپست اسنپدراگون 710 با رم 6 گیگابایتی بهره مند بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گفتنی است نوکیا X7 جزئی از پروژه Android One بوده (قسمت پایین پنل پشتی) و احتمالاً به زودی در چین و حدود یک ماه بعد در سایر بازارها معرفی خواهد شد.

نوکیا با این ۳ قدم دوباره قلب ها را تسخیر می کند

The post انتشار رندر جدید از نوکیا X7 با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط