نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019

امتیاز دهید post

هر چقدر هم که سری PES طی سال‌های اخیر در بخش‌های مختلفی پیشرفت کرده باشد، بحث عدم لایسنس تیم‌ها و رقابت‌های معتبر باعث شده تا همیشه یک قدم عقب‌تر از رقیب خود یعنی فیفا قرار بگیرد. با وجود این مشکل، کونامی تقریبا دست کاربران را برای ویرایش تیم‌ها باز گذاشته و همین موضوع باعث شده تا بسیاری پچ‌هایی غیر رسمی را برای بازی عرضه کنند که لباس و لوگو واقعی تیم‌ها را به بازی اضافه می‌کند. در این مطلب قصه داریم تا نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019 را آموزش دهیم.

اگر از کاربران پی سی باشید، تقریبا مشکل خاصی برای انجام این کار نخواهید داشت و با دانلود یک به‌روزرسانی غیر رسمی که اکثرا در سایت‌های خارجی و ایرانی پیدا می‌شود، اسامی، پیراهن و لوگو تیم‌ها به آن‌چیزی که در واقعیت هستند تغییر پیدا کند. البته جالب است بدانید که این کار را می‌توانید روی نسخه کنسول پلی استیشن 4 بازی هم انجام دهید. در ابتدا باید گفت که برای استفاده از این پچ‌ها مهم نیست که نسخه بازی شما اصل یا هکی باشد و در هر صورت می‌توانید پچ مورد نظر را نصب کنید.

در مرحله اول باید پچ مورد نظر را از سطح اینترنت پیدا کنید. در حال حاضر پیشنهاد ما استفاده از این به‌روزرسانی است. بعد از دانلود این فایل ۱۵۰ مگابایتی، باید آن را در درایو USB خود Extract کنید. حواستان باشد که فرمت USB حتما باید FAT32 باشد. در ضمن نباید هیچ تغییری در فایل پچ که WEPES نام دارد اعمال کنید.

بعد از انجام این کار، پلی استیشن 4 خودتان را روشن کرده و به آدرس Setting – System Data Mangement – Saved Data – PES 2019 بروید و اگر فایلی در آن پوشه وجود داشت، آن را پاک کنید. اگر قبل از این هم تغییر خاصی در بازی نداده‌اید، به طور کل بیخیال این بخش شوید.

در اولین مرحله از نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019 وارد بازی شوید و به بخش Extra و بعد از آن Edit Data مراجعه کنید. در این قسمت بازی برای شما یک Edit Data خواهد ساخت. وقتی فایل مورد نظر شما ساخته شد، در منوی ادیت به بخش Import/Export رفته و Accept را انتخاب کنید.

بعد وارد منوی دیگری می‌شوید که در آن باید گزینه Import Team که همان اول است را انتخاب کنید. در مرحله بعد تمام فایل‌ها را با نگه‌داشتن دکمه مربع انتخاب کنید و به گزینه Go to Detailed Setting بروید. در Detailed Setting هیچ گزینه‌ای را نزنید و تنها روی OK کلیک کنید.

تبریک می‌گویم! در این مرحله واقعی‌شدن لباس تیم‌ها و باشگاه‌های موجود در بازی آغاز شده است. بازی را به مدت ۱۵ دقیقه به حال خود رها کنید تا کل پروسه را انجام دهد. وقتی این ۱۵ دقیقه تمام شد، به همان منوی ادیت برگرید و گزینه سیو را بزنید. کار شما تمام شده است.

در ادامه آموزش نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019 دوباره به قسمت Import/Export رفته و به داخل گزینه Import Competition رفته و مانند قبل تمام فایل‌ها را با نگه داشتن دکمه مربع انتخاب کنید و دوباره در مرحله Detailed Setting کاری به گزینه ها نداشته و OK را انتخاب کنید. بله!‌ اسم رقابت‌های حاضر در بازی هم بعد مدت کوتاهی واقعی می‌شوند.

دیگر حسرت نبود لایسنس رقابت‌هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی را نخواهید خورد. جالب است بدانید که از تمام این ادیت‌ها می‌توانید در بخش آنلاین بازی هم استفاده کنید.

نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019

کار شما تمام شد و حال می‌توانید بیشتر از PES 2019 لذت برده و با London FC و MAN Red برای همیشه خداحافظی کنید.

از آموزش نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019 راضی بودید؟ دوست دارید تا در آینده چه آموزش‌هایی را برای شما قرار دهیم؟‌ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

The post نحوه واقعی کردن لوگو و پیراهن تیم ها در PES 2019 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط