بخش کشتیرانی Assassin’s Creed Odyssey شما را غافلگیر می کند [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

اخبار مربوط به بخش کشتیرانی Assassin’s Creed Odyssey.این روزها حسابی داغ هستند و حال یوبیسافت تریلر جدیدی را با محوریت همین بخش منتشر کرده است. محوریت اصلی این ویدیو تجربه عمیق دریانوردی اساسینز کرید جدید و کارهایی که در دریا و زیر آب می توان انجام داد متمرکز است.

از آنجایی که ادیسه در دوره زمانی قبل از اختراع توپ جنگی جریان دارد، بنابراین نبردهایی دریایی آن روی تیرکمان و پرتاب نیزه استوار است و مبارزات دریایی اکثراً به صورت کشتی هایی که شانه به شانه و در فاصله کمی نسبت به یکدیگر قرار دارنند، دنبال می شوند.

مانند گذشته می توانید روی غرق کردن کشتی حریف متمرکز شوید یا با اعضای گروه خود به کشتی موردنظر حمله کرده و دارایی آن را غارت کنید. همچنین زمانی که کشتی دشمن غرق شده ، تکه‌های کشتی به قعر دریا می‌روند و شخصیت اصلی باید برای جمع آوری گنجینه‌ها به داخل آب بپرد. البته جمع آوری گنجینه‌های غرق شده آسان نیست و آبزیان خطرناکی همچون کوسه درون دریاها وجود دارند.

در ضمن کشتی های مختلفی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن ها نقاط قدرت و ضعف مختلفی داشته و باید از استراتژی های گوناگونی برای پیروزی در مقابلشان استفاده کنید.

جدا از بخش کشتیرانی Assassin’s Creed Odyssey یوبیسافت قول داده تا در این عنوان با بزرگترین و متنوع ترین نقشه در سری اساسینز کرید طرف باشیم. بر اساس جزییات تازه ای که در فضای مجازی منتشر شده 28 منطقه متفاوت در بازی حضور خواهند داشت که به صورت زمینی یا دریایی قادر به جابجایی در آن ها خواهید بود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey روز 13 مهرماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منشتر خواهد شد. مدتی پیش 20 دقیقه از گیم پلی این عنوان در جریان رویداد E3 2018 نمایش گذاشته شده بود.

The post بخش کشتیرانی Assassin’s Creed Odyssey شما را غافلگیر می کند [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط