دامنه اختصاصی آمازون برای ترکیه آغاز به کار کرد

امتیاز دهید post

آمازون به تازگی وبسایت تجارت الکترونیک خود را در کشور همسایه یعنی ترکیه راه اندازی کرده است که در واقع هفتمین بازار بزرگ اروپا و شانزدهمین بازار بزرگ جهانی برای آن محسوب می شود.

گزارش ها در این باره نخستین بار چند ماه پیش منتشر شد و خبر رسید که غول خرده فروشی های آنلاین دنیا در حال آماده شدن برای راه اندازی یک کسب و کار محلی در بازار ترکیه است و روز گذشته این شرکت رسما دامنه اینترنتی تازه خود (Amazon.com.tr) را برای ترکیه راه اندازی کرد.

البته بد نیست اشاره کنیم که شهروندان ترکیه مانند هر کشور دیگری مدت هاست که به نسخه جهانی آمازون دسترسی داشته و میتوانسته اند از آن خرید کنند با این حال اما خریداران ترک باید مدت زمانی طولانی را برای دریافت مرسوله های خود صبر می کردند و هزینه های هنگفتی را برای این منظور پرداخت می نمودند.

تا به امروز آمازون در ۱۵ کشور دنیا (از جمله آمریکا) به ارائه خدمات پرداخته و علاوه بر در اختیار داشتن دامنه محلی در آنها انبارهایش را نیز مشخصا در داخل خاک آن کشورها ایجاد کرده. در اروپا نیز این شرکت از سال ۱۹۹۸ میلادی مستقیما از داخل خاک آلمان و انگلستان مرسولاتش را برای خریداران ارسال می کرده و کمی بعد کشورهای فرانسه، اسپانیا و هلند را هم به آنها اضافه کرده. با این حال اما تمامی سرویس های آمازون هم در این بازارهای منطقه ای عرضه نمی شوند. برای مثال شعبه هلند آن تنها کتاب های الکترونیک می فروشد و خریداران هلند برای تهیه دیگر اقلام مورد نیاز خود باید از طریق پورتال آلمان اقدام نمایند.

The post دامنه اختصاصی آمازون برای ترکیه آغاز به کار کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط