تصاویر رندر لوازم جانبی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

به زودی گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو معرفی می‌شوند و به همین خاطر سرعت انتشار اخبار مربوط به این دو گوشی بیشتر شده است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که این دو گجت در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) رسما معرفی خواهند شد.

هرچند در مورد این گوشی‌ها خبرهاو تصاویر زیادی منتشر شده، اما حالا به لطف انتشار تصاویر رندر لوازم جانبی این گوشی، می‌توانیم با خیال راحت به بخشی از ویژگی‌های ظاهری میت ۲۰ پرو اشاره کنیم. اول از هر چیزی، چینش مربعی شکل دوربین‌های اصلی را می‌توانیم ببینیم که خود هواوی هم در موقعیت‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از سه دوربین (۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی سیاه‌وسفید و ۸ مگاپیکسلی با لنز تله) را داشته باشیم و گویا دوربین این گوشی از قابلیت عکاسی زیر آب هم بهره می‌برد.

یکی دیگر از مواردی که می‌توانیم در این رندرها ببینیم، بریدگی نمایشگر این گوشی است. به لطف کیفیت بالای این تصاویر، می‌توانیم جزییات مربوط به این بریدگی یعنی اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی را هم ببینیم و در سمت راست آن هم فضای خالی دیده می‌شود. با توجه به دیگر گوشی‌هایی که از سیستم تشخیص چهره بهره می‌برند، این فضای خالی برای تعبیه چنین سیستمی به اندازه کافی بزرگ نیست و احتمالا در این بخش یک سنسور تشخیص نور محیط تعبیه شده است.

علاوه بر این، باید به فقدان حفره در در سمت راست یا پشت این کاورها هم اشاره کنیم که احتمال بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را افزایش می‌دهد. هواوی برای طرح پورشه میت RS هم از چنین تکنولوژی‌ای استفاده کرده است. البته گمانه‌زنی‌ها در مورد استفاده از این تکنولوژی همچنان ادامه دارد و در همین زمینه باید به مدل معمولی میت ۲۰ هم اشاره کنیم که گفته می شود حسگر اثر انگشت آن در پشت این گوشی تعبیه شده است.

انتظار داریم گوشی میت ۲۰ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ باشد و در مورد مدل معمولی هم احتمالا شاهد بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ خواهیم بود.

در نهایت باید به تصاویر رندر شارژر بی‌سیم هواوی هم اشاره کنیم که گفته می‌شود از پورت USB-C بهره می‌برد و توان خروجی آن هم ۱۵ وات خواهد بود و در ضمن از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اشیاء متفرقه را تشخیص بدهد. مورد آخر به‌نظر می‌رسد برای جلوگیری از بروز مشکلات مربوط به رسانایی خواهد بود که به دلیل حضور مواردی مانند کارت‌های شناسایی، کلیدها و سکه‌ها به وجود می‌آید.

منبع: GSM Arena

The post تصاویر رندر لوازم جانبی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط