اسپایدرمن رکورد فروش هفته‌ی اول God of War را شکست

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

موفقیت‌های سونی و پلی‌استبشن ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها تمام شوند. پس از موفقیت بزرگ جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «خدای جنگ» (God of War) در بهار امسال، سونی با بازی مرد عنکبوتی (Spider-Man) هم توانسته است موفقیتی حتی بزرگتر از خدای جنگ داشته باشد.

رقم ۳.۳ میلیون نسخه‌ای فروش بازی اسپایدرمن، حتی شامل باندل‌های آن نیست.

سونی رسما اعلام کرده است که بازی اسپایدرمن (Spider-Man) توانسته در سه روز اول عرضه فروشی ۳.۳ میلیون نسخه‌ای داشته باشد. این رقم نزدیک به ۲۰۰ هزار نسخه از فروش سه روز نخست بازی God of War بیشتر است. فروش ۳.۳ میلیون نسخه‌ای اسپایدرمن، اسم این بازی را به عنوان سریعترین فروش یک بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴ ثبت می‌کند.

طبق گفته‌ی سونی بیش از یک میلیون نسخه‌ی اسپایدرمن، پیش‌خرید شده بودند. این رقم هم یک رکورد دیگر برای بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ محسوب می‌شود.

Spider-Man PS4 Sales

رقم ۳.۳ میلیون نسخه‌ای فروش بازی اسپایدرمن، شامل باندل‌های آن نیست؛ یعنی افرادی که پلی‌استیشن ۴ پرو مخصوص این بازی را خریداری کرده بودند، که به نظر می‌رسد که هم نیستند، در این رقم ۳.۳ میلیون نسخه‌ای محاسبه نشده‌اند.

بازی God of War توانست در یک ماه اول عرضه‌ی خود فروشی ۵ میلیون نسخه‌ای داشته باشد. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا اسپایدرمن می‌تواند این رکورد را هم پشت سر بگذارد یا نه.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی مرد عنکبوتی

بازی Spider-Man در روز هفتم سپتامبر به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. این بازی توانسته چه از سوی منتقدان و چه از سوی بازی‌کننده‌ها، بازخوردهای بسیار مثبتی بگیرد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post اسپایدرمن رکورد فروش هفته‌ی اول God of War را شکست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط